You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Een router met 8 poorten is vrij zeldzaam, ik ben deze nog nooit tegen gekomen.
Meestal zijn het er 1 of 4.
Kun je uitbreiden met een hub of switch.
Verder, ik heb zelf een e-tech, goeie ervaringen mee, ingebouwde 4 poorts switch.
Bied alles wat jij wilt op die poorten na dan.
En hij is ook nog eens goedkoop bij funprice!
Meestal zijn het er 1 of 4.
Kun je uitbreiden met een hub of switch.
Verder, ik heb zelf een e-tech, goeie ervaringen mee, ingebouwde 4 poorts switch.
Bied alles wat jij wilt op die poorten na dan.
En hij is ook nog eens goedkoop bij funprice!
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Jup, heb ook de e-tech, bevalt me prima, is makkelijk te configgen en niet duur. Verder is de support van e-tech heel behoorlijk (vaak firmware updates). Maar je zou ook een Vigor router kunnen proberen, hebben ook veel mensen, maar is wel duurder. 8 poorts is niet echt standaard, 4 wel.
3com routertje (3c855 uit mijn hoofd) komt op 109 euro...zijn wel relaxede dingen
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Router met 8 poorten? Koop een losse en een 8 poorts hub...
Forget your fears...
...and want to know more...
Bij Mycom is nu een 8 poorts switch in de aanbieding voor slechts €49. Is eigenlijk nog handiger ook want dan kan je op 2 plekken in huis pc's aansluiten.
Verder zijn er wel degelijk 8 poorts routers zoals bv de SMC 7008BR, de 7008ABR en de Linksys BEFSR81.
Verder zijn er wel degelijk 8 poorts routers zoals bv de SMC 7008BR, de 7008ABR en de Linksys BEFSR81.
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Xs4all heeft een hele goede aanbieding op het moment als je klant bij hen wordt: een Vigor 2200WE wireless router, waarmee je dus met je laptop draadloos kunt internetten. Verder heeft hij vier poorten. In de winkel is hij ook te koop, maar het staat me bij dat het tientallen procenten scheelde als je bij hen kocht, of al lid bent.
Hij is ook in een niet-draadloze uitvoering te koop (Vigor 2200E)
Het aantal poorten is het probleem niet; sluit gewoon op een van de poorten een hub of een switch aan, en je hebt vier/acht/twaalf poorten extra. Koop als het kan een switch, die zijn ietsje duurder dan een hub, maar er zit wat elektronica in die je netwerkverkeer regelt, en waardoor je netwerk minder gauw verstopt.
Een losse switch/hub kost een fractie van een router.
Strikt genomen heeft een router trouwens altijd maar een poort 'naar binnen' en een 'naar buiten'; een router is bedoeld als verbindingspunt tussen een intern en een extern netwerk. Als je op een router dus meerdere 'in-poorten' hebt, spreek je eigenlijk over een router met ingebouwde switch of hub.
Hij is ook in een niet-draadloze uitvoering te koop (Vigor 2200E)
Het aantal poorten is het probleem niet; sluit gewoon op een van de poorten een hub of een switch aan, en je hebt vier/acht/twaalf poorten extra. Koop als het kan een switch, die zijn ietsje duurder dan een hub, maar er zit wat elektronica in die je netwerkverkeer regelt, en waardoor je netwerk minder gauw verstopt.
Een losse switch/hub kost een fractie van een router.
Strikt genomen heeft een router trouwens altijd maar een poort 'naar binnen' en een 'naar buiten'; een router is bedoeld als verbindingspunt tussen een intern en een extern netwerk. Als je op een router dus meerdere 'in-poorten' hebt, spreek je eigenlijk over een router met ingebouwde switch of hub.
Kijk hier anders ook nog even:
[Routers] Verschillen/voordelen tussen merken
[Routers] Verschillen/voordelen tussen merken
Verwijderd
is echter behoorlijk lullig met die dingen, zodra je een poortje van zo'n switch gaat gebruiken met een cross voor je hub moet je eigenlijk flow control disabelen, en dat gaat dus meestal niet, dan is een 1 poorts router met een hubje of los switchje vaak beter onder heavy load.
ik heb dus besloten om een SMC Barracude te nemen met een printer poort.
Kost 149,00 euro. Met ingebouwde vuurmuur.
Kost 149,00 euro. Met ingebouwde vuurmuur.
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Pagina: 1