If it ain't broken, play with it till it breaks.
Je hoeft hiervoor alleen je login-naam onder het kopje PPP in de webinterface van de alcatel aan te passen.
Als je dit doet, zal het als het goed is gewoon werken.
Als je dit doet, zal het als het goed is gewoon werken.
Scheelt tenminste weer een hoop ellende.
Ik zie wel wat er gebeurd, ernstig kan het nooit zijn, die tweak is in het ergste geval altijd weer ongedaan te maken en opnieuw uit te voeren.
Ik zie wel wat er gebeurd, ernstig kan het nooit zijn, die tweak is in het ergste geval altijd weer ongedaan te maken en opnieuw uit te voeren.
Verwijderd
Ik heb net een upgrade gedaan van basic naar fast bij xs4all.
Binnen 3 dagen had kpn mijn lijn al aangepast, toen kon ik dus al surfen op de nieuwe snelheid met mijn 'oude' basic inlog account. Twee dagen later had xs4all ook mijn nieuwe account aangemaakt.
Het is inderdaad slechts een kwestie van basic in fast veranderen in het ppp scherm. Daarna nog even je verbinding down en up brengen en je bent met je nieuwe account ingelogd.
Super simpel, super snel
Binnen 3 dagen had kpn mijn lijn al aangepast, toen kon ik dus al surfen op de nieuwe snelheid met mijn 'oude' basic inlog account. Twee dagen later had xs4all ook mijn nieuwe account aangemaakt.
Het is inderdaad slechts een kwestie van basic in fast veranderen in het ppp scherm. Daarna nog even je verbinding down en up brengen en je bent met je nieuwe account ingelogd.
Super simpel, super snel
Waaat?? En tijdens mijn aanvraag werd ik gewaarschuwd dat het wel eens 6 weken kon gaan duren! Maar dit is goed nieuws.
Ik ga het gewoon proberen
Thanks voor je info!
Ik ga het gewoon proberen
Thanks voor je info!
Great!
Vanmorgen een check gedaan, bij mij is de upgrade nu ook al een feit.
Binnen 3 dagen! Hulde! Eindelijk een briljante actie van de KPN
Vanmorgen een check gedaan, bij mij is de upgrade nu ook al een feit.
Binnen 3 dagen! Hulde! Eindelijk een briljante actie van de KPN
Pagina: 1