Hosting Provider gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 11:11
Ik ben opzoek naar een hosting provider. Deze moet aan de volgende eisen voldoen:

- Windows NT
- MySQL
- ASP
- 60GB traffic per maand [liefst meer]

Vooral belangrijk is dat het betrouwbaar en snel is, de hosting provider waar de site nu draai is verschrikkelijk... :(

Ik hoop dat iemand iets moois weet, het mag ook buiten nederland zijn.

Alvast bedankt! :)

• dôh
Bl@de schreef op 28 augustus 2002 @ 11:24:
Ik ben opzoek naar een hosting provider. Deze moet aan de volgende eisen voldoen:

- Windows NT
- MSSQL
- ASP
- 60GB traffic per maand [liefst meer]

Vooral belangrijk is dat het betrouwbaar en snel is, de hosting provider waar de site nu draai is verschrikkelijk... :(

Ik hoop dat iemand iets moois weet, het mag ook buiten nederland zijn.

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

waarom winnt? asp draait tegenwoordig ook prima onder linux...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
www.webhosters.nl
www.webselect.nl

Dit is het zoveelste hosting topic over hosting bedrijven en het draait eigenlijk alleen maar op spam uit.

Op de 2 websites kan je precies je eisen invullen en daarmee vinden wat je zoekt.
Ook met de search van got (evt de acm search) zijn echt genoeg topics te vinden nog.

Ik heb deze ook maar in SM gezet, omdat ik vind dat dit makkelijk op te lossen is.
[rml][ IT] Webhosting, is al vaak langs geweest[/rml]

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 28-08-2002 11:35 . Reden: Typo ]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:19

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
Hij moet betrouwbaar zijn, en ook nog eens Windows NT

hmmm, weet je het zeker :D :D

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je hoeft niet na 3 minuten te kicken hoor. Maar goed, als je een 60GB-account wilt, dan vraag ik me af hoeveel queries dat van je MSSQL-server gaat vragen en vermoed ik eigenlijk dat dat niet meer gaat lukken op een shared server. Denk dus ook eens aan een dedicated of colocated server. De prijzen van een colocated of een virtuele server ontlopen mekaar bij dergelijke hoeveelheden traffic namelijk niet meer zoveel.

[ Voor 0% gewijzigd door intoxicated op 28-08-2002 11:51 . Reden: MySQL -> MSSQL :P ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• dôh
Dat kicken wat een foutje van me... en het moet zeker een dedicated server zijn....dat is een feit, ik ga ff op de sites kijken. Bedankt alvast..

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Bl@de schreef op 28 augustus 2002 @ 12:01:
Dat kicken wat een foutje van me... en het moet zeker een dedicated server zijn....dat is een feit, ik ga ff op de sites kijken. Bedankt alvast..
Is dedicated een eis, of is colocated ook goed? Bij TrueServer (waar o.a. T.net, GoT en Fok! staan), kan je bijv. een colocated server van 4U met 100GB traffic per maand neerzetten voor 312 Euro per maand.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Zie reply van [airwolf]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.