Naar aanleiding van dit verhaal onstond @ #tmf een inventieve discussie omtrend de werkwijze van het MA. Of er nog een subset 'afspraken' moest komen en of een maillijst of whatever slim zou zijn. However was ik (like vaker
) niet echt makkelijk te overtuigen. Imho moet het MA namelijk 'losjes', niet officieel en dergelijke blijven en bovenstaande (goeie, dat wel) ideeën werken juist mee aan het officieel worden enzo 
Maar dit heeft me wel aan het denken gezet
De beste manier om mensen te bereiken is via de mail en in a (short ?) while is er een 'nieuwe functie' bijgekomen die min of meer vergelijkbaar is met de moderatoren op GoT. Iig is de drempel om 'corrigerend' te reageren dan lager maar het mooiste zou natuurlijk een mailtje zijn.
Dus is de vraag of het handig / wenselijk/ whatever is dat PM's de FP-bezoekers kunnen / mogen teisteren met mail. (Dit omdat het namelijk nergens expliciet staat genoemd
)
Maar dit heeft me wel aan het denken gezet
De beste manier om mensen te bereiken is via de mail en in a (short ?) while is er een 'nieuwe functie' bijgekomen die min of meer vergelijkbaar is met de moderatoren op GoT. Iig is de drempel om 'corrigerend' te reageren dan lager maar het mooiste zou natuurlijk een mailtje zijn.
Dus is de vraag of het handig / wenselijk/ whatever is dat PM's de FP-bezoekers kunnen / mogen teisteren met mail. (Dit omdat het namelijk nergens expliciet staat genoemd