Toon posts:

C++ Builder 6 => SDK build environment

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben voor Borland C++ Builder 6 een voorbeeld gedownload en om nu dit voorbeeld te runnen staat in het text bestand:

"To run the INCOMING sample application, set the SDK build environment, then
type "nmake" in the incoming directory. This will build t3in.exe"

Nu vraag ik me af, wat bedoelen ze met "set the SDK build environment"??
Iemand enig idee??

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 23:12
Paden naar compiler, headers en libs.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Weet je zeker dat 't een Cpp6 builder sample is? nmake is 'n Microsoft thingy dacht ik? of heeft borland 'm ook?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 23:12
Nu je het zegt, van Borland heet ie gewoon make dacht ik.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik weet bijna zeker dat nmake iets van MS is. Ik dacht dat borland zijn eigen methode bestanden heeft (dacht in de bin folder).

Daarnaast wordt hier idd volgens mij bedoeld dat je de paden goed moet zetten. Klik in het menu op "Project", dan onderaan "Project options" en dan het tabblad "Directories/Conditionals".

Greetz ProgrammerX

P.S. Ik zit nu achter Delphi 6, maar ik weet bijna zeker dat die opties voor de directories op dezelfde manier te bereiken zijn.

Verwijderd

Topicstarter
nmake is inderdaad van MS. Voor Borland heet het dus make. Maar is het niet een soort uitpak methode???

Verwijderd

Nee 't is een tooltje om het build process 'n beetje te automatiseren.
Pagina: 1