5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Heb blijven porsche models! Er is geen editor om de vormen aan te passen!ef_gamer schreef op 28 augustus 2002 @ 08:55:
Weet er iemand een site waar je NFS5 auto's kan downloaden die een volledig nieuw understel hebben, bijvoorbeeld bmw's die niet op de porsche's lijken?
Ik heb al gezocht maar overal vond ik getweakte porsches met andere textures.
[/quote]
Heb blijven porsche models! Er is geen editor om de vormen aan te passen![/quote]
O
Heb blijven porsche models! Er is geen editor om de vormen aan te passen![/quote]
O
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Het bestandsformaat voor NFS Porsche is nooit gekraakt, alleen performance en skins kunnen aangepast worden momenteel en ik denk niet dat het er ooit nog van komt. Ik hoop alleen dat NFS Hot Pursuit 2 (die eind oktober uit gaat komen) wél nieuwe auto's toe laat...
HP2 heeft zelf al meer dan 50 auto'sSander Prinsen schreef op 28 augustus 2002 @ 12:17:
Het bestandsformaat voor NFS Porsche is nooit gekraakt, alleen performance en skins kunnen aangepast worden momenteel en ik denk niet dat het er ooit nog van komt. Ik hoop alleen dat NFS Hot Pursuit 2 (die eind oktober uit gaat komen) wél nieuwe auto's toe laat...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
zekers hoop ik datSander Prinsen schreef op 28 augustus 2002 @ 12:17:
was met nfs3:hp ook vet tof...kwam ik bij vriendje die al isdn hadden toen (w00w!) en hadden hele zooi autos erbij..vet gaaf was dat
het zou ook goed zijn voor de mod community...veel aanhang
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Er waren ook een hoop poep auto's voor NFSHS trouwens hoor... Niet te zuinig. Crappy models en baggergeluid... Ook moest je die auto's er NIET indoen als je nog iets van careermode wilde doen, want de klasses waar die auto's inzaten klopten voor geen meter.
Zo had ik een Golf GTI (voor als ik in een Sjonniebui was) die twee keer zo hard ging als de BMW M5 en de Mercedes SLK, terwijl ze alle drie in de klasse B vielen. Ik bedoel maar. Dan moet je die auto wel nemen om te winnen, want de computer neemt die auto's natuurlijk ook...
Modden is leuk, maar niet met zo'n hoop rotzooi in de omloop.
Zo had ik een Golf GTI (voor als ik in een Sjonniebui was) die twee keer zo hard ging als de BMW M5 en de Mercedes SLK, terwijl ze alle drie in de klasse B vielen. Ik bedoel maar. Dan moet je die auto wel nemen om te winnen, want de computer neemt die auto's natuurlijk ook...

Modden is leuk, maar niet met zo'n hoop rotzooi in de omloop.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dubbelpost
tweede al vandaag...
tweede al vandaag...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Voor NFS 5 kun je geen nieuwe models downen, alleen andere skins. Dat was toch een van de sterkere punten van NFSIII. Je kon het spel blijven vernieuwen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wacht maar, zelfs die kun je beu worden
pics!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Alle versies (PS2, XBox, GC en PC) staan voor 24 oktober gepland momenteel.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:11:
Is er al gemeld wanneer nfs:hp2 uitkomt voor PS2?
Voor preview materiaal kun je terecht op http://www.nd4spdworld.com (links NFS:HP2 in sidebar kiezen, dan Media, erg mooie filmpjes!)
Diezelfde site heeft aanstaande zondag overigens weer het voorrecht om NFS:HP2 te mogen testen. Eerder hadden ze al de PS2 beta versie kunnen testen, nu krijgen ze de GameCube en PS2 final versies de hele dag tot hun beschikking!
Oftewel: na zondag weer véél nieuwe media
Pagina: 1