Ik wil een programma schrijven in java die zoveel mogelijk objecten (pics) in een seconde kan weergeven. Wat is de beste methode om dit te doen in Java. Ik moet dus een goede performance hebben. Tevens moet het multiplatform zijn .
je hebt java3d direct3d en java3d opengl versie, ik zou voor de laatste gaan...
Als het gaat om snelheid is Java een slechte keuze. Dan kun je beter C++ met STL, in combinatie met OpenGL en een portable C++ widget toolkit kiezen.
Ik weet trouwens niet wat je bedoelt met objecten of 'pics', maar als het niet om 3D dingen gaat hoef je natuurlijk geen OpenGL of Java3D te overwegen en kun je misschien gewoon gebruik maken van de Java 1.4 features, die redelijke prestaties leveren (al kun je dan je portabiliteit gedag zeggen).
Ik weet trouwens niet wat je bedoelt met objecten of 'pics', maar als het niet om 3D dingen gaat hoef je natuurlijk geen OpenGL of Java3D te overwegen en kun je misschien gewoon gebruik maken van de Java 1.4 features, die redelijke prestaties leveren (al kun je dan je portabiliteit gedag zeggen).
Waarom zou je bij gebruikmaking van jdk1.4 portability vaarwel kunnen zeggen
Verwijderd
Het gaat om een 2d applicatie. Tuurlijk kun je kwa snelheid beter c++ nemen, maar daar verlies je compatibilitie mee. Tevens moet het worden ingevoegd in een andere progie die al java components bevat. Dus het moet gewoon java zijn.
java3d is evil
zo, dat wilde ik even kwijt
maar ik denk dat je dan idd gewoon het beste de standaard java2d dingen kunt gebruiken
zo, dat wilde ik even kwijt
maar ik denk dat je dan idd gewoon het beste de standaard java2d dingen kunt gebruiken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pagina: 1