LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Zelf doe ik niets met verf maar mijn vriend restaureerd oude scooters ('60 jaren) en daar heb je goede primer nodig, zeker met dat p*sbakken staal wat die Italianen gebruikten.
Als je grondlaag niet goed is heeft lak weinig zin.
als je pics zou kunnen posten zou dat fijn zijn...
dus niet 1 dikke laag, die valt er zo weer af
Verwijderd
En waar slaat dit opVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 12:44:
Andurs ga ju effu trug naar sgool
1) goed schuren
2) goed schoonmaken (vetvrij!)
3) primer
4) licht schuren
5) goed schoonmaken (vetvrij!)
6) dunne lagen, na elke laag licht opschuren en schoonmaken
7) voila
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
best veel typfouten in de post van de topicstarter
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Als je terug naar school gaat weet je het!En waar slaat dit op ??
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Hij is nog niet geboren, waarom start ie dan al een topic? 14 jaar voordat ie geboren wordt zit ie al op GoT, ze beginnen steeds vroeger geloof ikStemband schreef op 28 augustus 2002 @ 13:02:
Gezien zijn geboortedatum moet ie nog naar school, dus het komt straks allemaal op zijn pootjes terecht.
[...]
Hij is nog niet geboren, waarom start ie dan al een topic? 14 jaar voordat ie geboren wordt zit ie al op GoT, ze beginnen steeds vroeger geloof ik :P[/quote Jong geleerd...
Misschien de nieuste MSN/Breezer rage¿Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 13:00:
Na "zward" en "ferf" haakte ik al af....
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Daar doe jij dan ook aan mee kennelijk... (nieuste)Misschien de nieuste MSN/Breezer rage¿
Ik vraag aleen hulp en word dan vervolgens afgezeken omdat ik niet goed ben in nederlands.
Heb gewoon een soort dislectie ik weet gewoon niet hoe ik sommige worden moet schrijfen als voortaan eerst spellings controle gebruiken.
Ik ik zal de hele lak er wel afschuren dan eerst grondverf er op doen en dan 5 dunne laklagen er op doen.
Ik heb geen digicam dus pic's worden moeilijk.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Ik denk dat je zelf het meest volwassen bent hier. En dat idee van even opnieuw lijkt mij ook beter.Astennu schreef op 28 augustus 2002 @ 14:59:
Sorry hoor kan er ook nix aan doen.
Ik vraag aleen hulp en word dan vervolgens afgezeken omdat ik niet goed ben in nederlands.
Heb gewoon een soort dislectie ik weet gewoon niet hoe ik sommige worden moet schrijfen als voortaan eerst spellings controle gebruiken.
Ik ik zal de hele lak er wel afschuren dan eerst grondverf er op doen en dan 5 dunne laklagen er op doen.
Succes!
Verwijderd
Kijk, als je dyslectisch bent is het een ander verhaal, maar het gebeurt steeds vaker dat mensen replies geven of topics openen en niet eens de moeite nemen om een beetje normaal Nederlands te gebruiken. Misschien kun je in je signature iets zetten, zodat je deze reacties in de toekomst kunt ontwijken.Astennu schreef op 28 augustus 2002 @ 14:59:
Sorry hoor kan er ook nix aan doen.
Zal het eens bebijken Mischien onderaan ergens thx voor de tip.hccer schreef op 28 augustus 2002 @ 15:38:
[...]
Kijk, als je dyslectisch bent is het een ander verhaal, maar het gebeurt steeds vaker dat mensen replies geven of topics openen en niet eens de moeite nemen om een beetje normaal Nederlands te gebruiken. Misschien kun je in je signature iets zetten, zodat je deze reacties in de toekomst kunt ontwijken.
Is is dus echt weer een sukkel reaktie.Blaz0r schreef op 28 augustus 2002 @ 20:12:
Nied mee laggen hoor dad isch nied gwappich.
Hier hebben we wat aan! Ik vond het trouwens een erg goeie vraag. Mede omdat ik mijn kast ook 2 keer heb moeten spuiten voordat het een harde laag was!Blaz0r schreef op 28 augustus 2002 @ 20:12:
Just my 2 cents
mekkerrrrrrrrrrrr
Ik heb dat spul d'r opgespoten, laten drogen en nog een keer d'r opgespoten.
Ziet er nou nog prima uit.
Ik heb deze verf gebruikt:
Motip Spuitbus van de <reclame>Gamma</reclame>
Maar dan wel de hittebestendige versie daarvan.
Verwijderd
vetvrij houden zeg je , en dan ook nog met ammoniak.Dus je spuit er een laagje verf op en gooit er vervolgens om het vetvrij te houden een laag ammoniak overheen.Kan die motip verf daar wel tegen?In ieder geval maakt het niet uit of je kilo's lak gebruikt , al gebruik je maar 2 laagjes als je de eerste plus de primer niet laat uitharden is ie nog makkelijk eraf te stoten.(staat trouwens wel helaas op de bus meerdere dunnere lagen zijn beter dan 1 dikkere dus in een zin heb je gelijk).Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 20:23:
Goed schuren en vetvrij houden (amoniak gebruiken), dit helpt beter dan kilo's lak!
Tuurlijk moet je meerdere dunnen lagen aanbrengen ipv 1 dikke... Anders heb je punt 1 kans op druipers (de terror van spuiters), en punt 2 kans dat de lak nooit goed zal drogen en altijd kleverig blijft. Dus dat is echt erg belangrijk.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 21:30:
[...]
(staat trouwens wel helaas op de bus meerdere dunnere lagen zijn beter dan 1 dikkere dus in een zin heb je gelijk).
mekkerrrrrrrrrrrr
Verwijderd
Heel toevallig staat er in zijn profiel een waarschuwing dat ie dislectisch is en de spelling dus verkeerd kan zijn...Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 12:44:
Andurs ga ju effu trug naar sgool
JEP als je de vorige posts gelezen had was daar ook een hele discussie over!Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:49:
[...]
Heel toevallig staat er in zijn profiel een waarschuwing dat ie dislectisch is en de spelling dus verkeerd kan zijn...
Maareh ik spuit regelmatig auto's en idd is een goede ondergrond het belangrijkste, dus goed vetvrij en een beste laag primer er op. Daarna goed in de lak en voila hij ken wat hebben.
Oh ja vetvrij maken gaat erg goed met flink heet water, en daarna drogen met een schone doek. Werkt ook erg goed.
Als je inderdaad de vorige posts had gelezen was dat ten tijde van de replies over zijn taalfouten nog niet bekend (het is overigens dyslectischVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:49:
[...]
Heel toevallig staat er in zijn profiel een waarschuwing dat ie dislectisch is en de spelling dus verkeerd kan zijn...
Later heb ik voorgesteld om het in zijn signature te zetten dat hij dyslectisch is, zodat deze replies voortaan niet meer voorkomen.
Het is jammer dat sommige mensen alleen het eerste gedeelte lezen, en daarna een reply geven, zonder het complete topic door te lezen.
Verwijderd
Jong jong jong...how low can you go...dit is gwoon zielig man weet je dat....Ga iemand anders vervelen joh.... Of help hem of laat je debiele reacties weg...Blaz0r schreef op 28 augustus 2002 @ 20:12:
Astennu ik zou gewoon eerst de lak er helemaal vanaf schuren, dan goed ontvetten...goede grondlaag/primer erop en dan met een stuk of 4/5 laagjes spuiten....beter meerdere dunne laagjes dan 1 dikke!
Suc6 ermee!
Alfast bedankt voor het hulp en ik zal een pic posten als i klaar is.
Blaz0r schreef op 28 augustus 2002 @ 20:12:
Jij krijgt een officiele waarschuwing.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Niet alle primers zijn voor alle ondergronden geschikt, bestaande lagen op kasten (waar je overheen spuit) zijn soms gebaseerd op Epoxy of PolyUrethan bindmiddelen. Met name de eerste kan hechtingsproblemen geven met conventionele primers.
Tip: Soms kan het helpen om na het schuren en ontvetten de bestaande laag op te weken met een oplosmiddel als bijvoorbeeld MEK (Methyl ethyl keton). Na op weken direct primer aanbrengen. (MEK haal je bij de drogist)