Ik heb al een tijdje de Aopen HQ8 kast. Met daarin:
Msi K7t266 pro2
256 ddr
3x Enermax 80mm fans (beneden voorin 1 intake, boven achterin 2x outtake)
Amd Athlon XP 1500+
Zalman 6000 CU
2x 80 gb Seagate Baracuda VI 7200 rpm
Ik heb alles zo stil mogelijk staan, en de warmte is:
CPU: 46
CASE: 39
Hd1: 34
Hd2: 34
Ik hoor momenteel bijna niks meer, alleen ik hoor me fan van me Aopen Voeding.
Dat stoort me heel erg, omdat gewoon me hele pc stil is, en ik ook al dat spul speciaal ervoor gekocht heb om het zo stil mogelijk te laten draaien, en niet om me pc zo KOUD mogelijk te laten draaien.
Ik zou dus willen weten hoe ik die Voeding stiller zou kunnen maken, of door hem langzamer te laten draaien, of door een nieuwe fan erin te zetten (en dan ook meteen welke fan, misschien die Enermax, die ik ook in me case heb). Of door een nieuwe voeding te kopen, en dan meteen ook welke voeding, en liefst ook wat de prijs dan ongeveer word.
Ik heb momenteel een 300 watt, en daar red me pc het wel mee.
Msi K7t266 pro2
256 ddr
3x Enermax 80mm fans (beneden voorin 1 intake, boven achterin 2x outtake)
Amd Athlon XP 1500+
Zalman 6000 CU
2x 80 gb Seagate Baracuda VI 7200 rpm
Ik heb alles zo stil mogelijk staan, en de warmte is:
CPU: 46
CASE: 39
Hd1: 34
Hd2: 34
Ik hoor momenteel bijna niks meer, alleen ik hoor me fan van me Aopen Voeding.
Dat stoort me heel erg, omdat gewoon me hele pc stil is, en ik ook al dat spul speciaal ervoor gekocht heb om het zo stil mogelijk te laten draaien, en niet om me pc zo KOUD mogelijk te laten draaien.
Ik zou dus willen weten hoe ik die Voeding stiller zou kunnen maken, of door hem langzamer te laten draaien, of door een nieuwe fan erin te zetten (en dan ook meteen welke fan, misschien die Enermax, die ik ook in me case heb). Of door een nieuwe voeding te kopen, en dan meteen ook welke voeding, en liefst ook wat de prijs dan ongeveer word.
Ik heb momenteel een 300 watt, en daar red me pc het wel mee.