Toon posts:

Geen geluid via koptelefooningang vooraan bij CDrom?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan ons helpen,

Wij gebruiken een P4, met een audigy en de 5100 inspiron set krijg perfect geluid
OS is XP Pro, neem ik een ori muziek cd "oid" en draai het in mijn dvd of burner krijg ik ook perfect geluid uit mijn boxen, maar sluit ik aan de voorkant van waar de muziekcd zich bevindt een koptelefoon krijg ik geen geluid, ook geprobeerd op andere systemen

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dus bij je burner en bij je dvdspeler krijg je geen geluid als ik het goed begrijp. Misschien stom hoor, maar probeer eens een andere koptelefoon!

Verwijderd

Topicstarter
is ook al geprod

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:33

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Nog een domme vraag:
Is het wel een audio CD?
Als je mp3 oid van CDROM draait heb je nooit geluid uit de front hoofdtel. uitgang van de spelers...
Ik gok erop dat dit het is.

En nog Domme vraag: (als het wel een audio CD is)
Check ff het volume van de speler (zit OP de speler zelf, is niet met software regelbaar)

Alles kan stuk.

Verwijderd

En als je je hoofdtelefoon direct in je soundcard plugged?

Verwijderd

Topicstarter
heeft meerdere originele audio cd's geprobd en ook de volumeschijf voluit gedraaid
ikzelf denk dat winxp dit niet ondersteunt doch niet te begrijpen want het is dan een software problem en we hebben het over hardware

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je kunt in het configuratiescherm bij "multimedia"->"Muziek van CD" instellen wat het volume voor de koptelefoon moet zijn, wellicht staat deze uit bij jou. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1