Afgelopen weekend waren er problemen met de mailserver van @home (iig in maastricht) niemand kon mail ontvangen, maar wel versturen (???). In de tussentijd heb ik op mijn stageplek ook dat mailadres van @home 'geinstalleerd' en heb daar na het weekend alle emails ontvangen. Storing verholpen dus.
Nou kom ik thuis, en nu kan ik thuis geen @home emails meer ontvangen. Nou vermoed ik dus dat dat komt doordat ik dat @home adres op een andere locatie heb gehad, maar omdat ik die gister daar weggehaald hebt en nog steeds niks ontvang zie ik het somber in.
Ik hoop dat iemand dit begrijpt want heb geen flauw idee wat ik moet doen en of mijn emails naar @home wel aankomen.
iemand tips?
Nou kom ik thuis, en nu kan ik thuis geen @home emails meer ontvangen. Nou vermoed ik dus dat dat komt doordat ik dat @home adres op een andere locatie heb gehad, maar omdat ik die gister daar weggehaald hebt en nog steeds niks ontvang zie ik het somber in.
Ik hoop dat iemand dit begrijpt want heb geen flauw idee wat ik moet doen en of mijn emails naar @home wel aankomen.
iemand tips?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."