Email van @home op andere locatie, thuis is ie weg?

Pagina: 1
Acties:

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:41

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Afgelopen weekend waren er problemen met de mailserver van @home (iig in maastricht) niemand kon mail ontvangen, maar wel versturen (???). In de tussentijd heb ik op mijn stageplek ook dat mailadres van @home 'geinstalleerd' en heb daar na het weekend alle emails ontvangen. Storing verholpen dus.

Nou kom ik thuis, en nu kan ik thuis geen @home emails meer ontvangen. Nou vermoed ik dus dat dat komt doordat ik dat @home adres op een andere locatie heb gehad, maar omdat ik die gister daar weggehaald hebt en nog steeds niks ontvang zie ik het somber in.

Ik hoop dat iemand dit begrijpt want heb geen flauw idee wat ik moet doen en of mijn emails naar @home wel aankomen.

iemand tips?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je geen "Leave mail on server" optie in je mailclient aan hebt gezet is het inderdaad weg, daar is niets vreemds aan :)
Nieuwe berichten moet je wel weer gewoon thuis op kunnen halen, zolang het niet eerst ergens anders wordt gepopt.

Stuur anders eens een mailtje naar jezelf, en kijk dan meteen of je nieuwe mail hebt. Je weet zeker dat je het op je stageplek weg hebt gehaald? Niet stiekem daar nog open laten staan zodat 'ie 'm daar netjes elke minuut leeg haalt ofzo? :)

• siggy

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Dat dacht ik dus ook, heb nu meerdere testmails laten versturen door verschillende mensen met verschillende providers en geen een komt aan. Die pc staat daar uit waar ik die accounts op had, dus dat mag dus geen probleem meer zijn, toch?

ff account verwijderen :)

• siggy

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
ok dat hielp :(
TC please, en bedankt :up:

mm probleem was sdenk ik hetvolgende:
ik had er sinds vorig jaar mail1.home.nl staan, ff veranderd naar mail, en nu doet ie het weer....