Elektrisch probleempje

Pagina: 1
Acties:

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 09:03

x-man

Proud newbie!

Topicstarter
Als m'n monitor op standby staat en de koelkast gaat aan, dan gaat de monitor ook aan. Dit gebeurt dus elke keer.

Volgens mij kan dit niet echt goed zijn voor m'n computer?
Heb geprobeerd de koelkast op andere stekkers aan te sluiten. maar dat helpt niet.
Wat kan ik doen?

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• Wiggert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
- Staan ze op dezelfde groep aangesloten?
- Gaat je monitor onafhankelijk van je computer aan?
Ik bedoel: het kan zijn dat je pc in standby staat en je koelkast zo hard trilt dat je muis beweegt en je pc dus tegen je monitor zegt ga maar aan
- Je zou kunnen kijken of bijvoorbeeld een UPS ertussen help, die haalt vreemde pieken uit de voeding..

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

(jarig!)
Of een overspanningsbeveiliging (is wat goedkoper dan een UPS) :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 09:03

x-man

Proud newbie!

Topicstarter
Wiggert schreef op 28 augustus 2002 @ 07:20:
- Staan ze op dezelfde groep aangesloten?
- Gaat je monitor onafhankelijk van je computer aan?
Ik bedoel: het kan zijn dat je pc in standby staat en je koelkast zo hard trilt dat je muis beweegt en je pc dus tegen je monitor zegt ga maar aan
- Je zou kunnen kijken of bijvoorbeeld een UPS ertussen help, die haalt vreemde pieken uit de voeding..
Ja ze staan op dezelfde groep aangesloten. Ik heb nu alles op geaarde stekkers in de keuken.
De computer staat gewoon uit en de monitor op standby.

Ik moet kijken of ze op een andere groep gezet kunnen worden. Je hoort namelijk ook het geluid van de versterker kraken of het monitorbeeld beweegt.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.