Toon posts:

Audio streams opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi misschien is dit een simpele vraag, maar ik stel hem toch maar.

Ik wil graag audiostreams downloaden van Lowlands dit jaar. Ik weet waar ik zijn moet en heb ook al realplayer 8 op mn systeem gezet. Maar hoe kan ik zo'n stream in zn geheel opslaan? bij voorbaat hartelijk dank.

P.s. als iemand meer plaatsen weet waar je volledige lowlands 2002 audiostreams kunt downen post ze aub, bij voorbaat dank hiervoor. Ik beluister ze op dit moment bij www.3voor12.nl

Groetjes Jarlaxle

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:06
[KNIP]

En verder zou je hier even kunnen kijken, want:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Modbreak: Volgens mij mag dit niet, dus uit voorzorg de link verwijderd :)

[ Voor 0% gewijzigd door Floor-is op 28-08-2002 10:43 ]

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Volgensmij is dit illegaal, ze streamen het niet voor niets anders zouden ze de mp3tjes wel op de website zetten. Ik weet het niet helemaal zeker. Iig kan je met StreamBOX VCR video en audio streams cappen.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx dit was mn eerste post hier.

Verwijderd

Topicstarter
Ok het proggie werkt. Weet iemand misschien nog leuke sites voor lowlands audip streams?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
La maar, dit werkt niet in dit geval.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 28-08-2002 10:36 . Reden: la maar ]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:19

Floor-is

5.2

Op die streams zit copyright, je mag ze 1 keer luisteren en dan is het over.

Jah natuurlijk mag je eigenlijk met een bandje ook niet opnemen, maar dat is niet te voorkomen en jah misschien vind je me wel een moraalridder, maar wij willen voorkomen dat we ooit worden aangesproken op dit soort dingen.

Dus: sorry, je zal het ergens anders moeten proberen.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.