Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] geldige woorden

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
Ik heb nog een soort van niet boeiend bugje, misschien een beetje lang verhaal, maar hier komt mijn uitleg.

Sommige woorden zijn niet geldig, en worden vervolgens vervangen door het zelfde woord. Het vreemde is dat dit iets te maken lijkt de hebben met de rest van de zoekterm. Als je zoekt op "23 rode mannen" of op "hard rode mannen" is "rode" ongeldig en wordt vervangen door "rode". Als je zoekt op "rode mannen" gaat het wel in een keer goed. Het lijkt iets te maken te hebben met het "word tooshort(afterstrip)"/"word_is_noiseword".

Ook vind ik dat de search raar omgaat met een spatie aan het einde van je zoekterm, deze wordt weggelaten, maar daar krijg je wel een melding van.

Ik had nog twee ideetjes voor de search, geen idee of ze al bestaan (ik had ze nog nooit gelezen)dus:
- Het zou handig zijn als je in je prefs kan instellen hoe uitgebreid je search is.
- Woorden die getallen zijn, getallen dus, zouden niet als "word_tooshort" gefilterd moeten worden, zoeken op "23" kan wel zinvol zijn.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

de woordstripping is al 'gefixed' in een nieuwe versie.

1) dat kan al (zie je prefs :?))
2) dat kan, mits t.net de exeptionwords tabel invult.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.