Iiyama Vision Master Pro 510 Problemen

Pagina: 1
Acties:

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb m'n Iiyama Vision Master nu zo'n kleine 2 jaar, maar hij vertoont sinds ongeveer een half jaartje problemen die steeds erger lijken te worden.
Soms verandert plots de convergentieinstellingen, het rood zit dan overal te laag en het blauw te hoog, dit wisselt soms zo om het half uur, soms blijft ie een paar uur goed, maar soms wisselt hij ook om de seconde ofzo. En dit is vreselijk irritant, en de convergentie staat dan echt wel 1,5mm mis, dit is echt wel heel storend.
Soms krijg ik ook allerlei strepen op mijn scherm. Wat mij wel opvalt is dat de gebruikte beeldoppervlakte bij deze problemen een stuk wijzigt telkens, toch zeker 5mm boven en onderaan.
Heeft iemand deze problemen ooit ook al gehad?
Zijn deze simpel op te lossen met een wisselstuk, of is gewoon mijn hele scherm kapot?

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
Niemand?

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Iiyama bellen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Inderdaad een vreemd probleem.
Toink stelde voor iiyama te bellen en dat lijkt me een goeie suggestie.
Op Vrijdag is er een "inloop mogelijkheid" waar je OP AFSPRAAK met je monitor langs kunt komen en hij gelijk wordt gerepareerd.

Heel aardige lui daar en de Mevrouw die je aan de bel krijgt van de TD is vreselijk aardig. (dubbel extra aardig dus ja, ik was er dus een keer)

Dik tevreden over de service.

ARME AOW’er