Het grote TEAMSPEAK2 topic

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om het begin met Teamspeak2 makkelijker te maken, heb ik ff dit draadje geopend.

TS2 server:

Voordat men een server start, moet men op de link rechtsklikken en de folder waarnaartoe geinstalleerd is kopieren naar het veld "starten in" of "start in" (Afh van de taal van windows)

Bij de eerste keer starten van TS2 server, moet men in de tray op het icoon rechtsklikken en op exit klikken. (Hierdoor sluit je de server, en wordt er een logfile geschreven)

Vervolgens gaat men naar de map waarin men TS2 heeft geinstalleerd en opent de file "server.log". Hierin staat het password voor administratie van de server. Bijv: 1ab2c
Je eerste loginnaam is "admin".

Nu kan men de TS2 server weer starten, en via rechtermuisklik op het trayicoon gaan naar administration.

Nu komt men via de default browser in een menu om alles te kunnen wijzigen aan je server.

Maak jezelf superadmin en kies een password.

Teamspeak client:

Om snel in te loggen op je eigen server of een ander z'n server, klik op "connection" -> "quick connect", vul in het 1e veld het IP van de server en in het 2e veld de naam waarmee je te zien wilt zijn op der server.

(To be continued, het is nu errug laat voor mijn doen. :) )

www.teamspeak.org
Deeplink naar het TS2 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Interessant:

Hoe is TS in verhouding tot Battlecom en Roger Wilco? Ik geloof dat die beide al niet meer bestaan / van naam veranderd zijn, maar dat vroeg ik me af. Met het oog op bandbreedte gebruik, geluidskwaliteit, en stabiliteit. Wat ook belangrijk is, is dat het makkelijk te downloaden is (niet uitgebreide formulieren invullen enzo), freeware en gebruiksvriendenlijk. Zo te horen is Teamspeak al weer te ingewikkeld... Bij Battlecom had je beide hetzelfde programma, klik klik, 1 is server, de andere tikt zijn IP in en connect, klaar. :Y)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RW bestaat nog.

Verstaanbaarheid in TS is op het eerste oog veel beter dan RW.
Met CELP6.3KBit CODEC is de bandbreedte laag. Gebruikt men directsound als sound-input, zal de latency ook laag zijn, alleen de geluidskwaliteit iets minder.

Het programma is freeware, en staat vermeld in de meuktracker:
meuktracker: Teamspeak 2.0 RC1;

Dit is de eerste release van versie 2, er zijn wat kleine bugs.

Als de install gefixt is, kun je meteen een server starten, de client starten en inloggen. Je teamm8tes je IP geven en ook laten inloggen. Ready2go in een paar seconden. Om een admin te worden, moet je wat meer doen. Zal morgen meer tekst toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
In principe is admin worden dus compleet overbodig, tenzij je het grootschalig aanpakt en ook mensen wilt kunnen kicken enzo. Dat begrijp ik goed?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik gebruik al een maand of 8 teamspeak en ik ben er tevreden mee. Het heeft 1 sec vertraging maar daar kan ik mee leven. Ik gebruik teamspeak dagelijk omdat ik heel veel met clanmates online games speel.

Maar uuuhhh is teamspeak 2 al lang uit dan? ik gebruik nog de iets oude versie van teamspeak

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 13-09 01:21

t3q

Say yes to teq

Ik heb ts 2 vandaag even geprobeerd maar tis raar. In windows is et geluid kraak helder maar in cs kraakt et echt erg. Ik heb al verschillende configs gebruikt maar het heeft geen nut. ?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:51

woutur

Klauwtjes uit!

<--- Lid van het TeamSpeak team. Neem een kijkje op de forums. Voor bv. CS: zet in wave recording, in settings options other zet het op realtime process priority. Nadeel: icm WinXP kan je het prog niet meer met kruisje aflsuiten maar moet je het met het menu doen. Staat als het goed is al in de FAQ op teamspeak forum (nou ja... heb het er zelf neergezet, staat er dus wel).

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb hem gister getest met 4 RTCW spelers uit m'n clan, en het werkte perfect, configgen doe je in 5mins (+ dat dit ook remote kan :9).
En inloggen werkte ook in 1 keer met maar 0.5s Lag! (Ja, ook tijdens gamen).
Alleen de bandbreedte wat het inneemt moet ik nog even testen, maar als deze niet te hoog is ga ik zeker weten hem proberen dedicated naast onze RTCW server te krijgen (Linux versie++)!

TeamSpeak team _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Laatst online: 01-09 11:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

Wij gebruiken nou een maand teamspeak en het schopt kont.... KEIHARD!!!

De server staat 24/7 aan (windows 2000) en het is zo simpel en duidelijk dat ik niet zou weten waarom wij naar versie 2.0 zouden overstappen..

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je ergens je TS2 server kan "hoste"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ja, op je eigen computer .....
Of op de site http://www.teamspeak.org/ staan wat public TS2 servers...
[url]teamspeak://voice.teamspeak.org:9500/[/url]
[url]teamspeak://voice.teamspeak.org:9600/[/url]
[url]teamspeak://voice.teamspeak.org:9700/[/url]
TS2 is nog te vers dat ie ergens anders gehost wordt.

Wat mij trouwens opvalt...
TS client Version: 1.05 Filesize: 957.40 Kb
TS cleint Version: 2.0.13.13 Filesize: 4.71 MB
WHOEI... een beetje slordiger met de code omgesprongen jongens???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Wij gebruikte altijd ouwe ts zeg maar, werkte perfect, gister ff TS2 proberen, nou, hosten en praten en je ping werd 200 terwijl er normaal niks aan de hand was, toch jammer maarja.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Zeker nog niet gekeken naar de inhoud van ts2? De grootte komt door alle wav files :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
bij mij happert teamspeak2 een beetje als je aan het lullen bent. Ik heb nog geen games gespeelt met TS2 aan. Ik ga het zo uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik heb idd nog niet gekeken naar de inhoud van TS2 maar wel kewl dus wav's...
die kan je dus tweaken ;) (of in een lagere kwaliteit zetten zodat de instalatie files kleiner worden ... ;) )

Verder w8 ik altijd een tijdje met het invoeren/testen van een nieuwe versie van een programma en een beta of een release candidate wil ik gewoon nog fff niks mee te doen hebben. Ik wil altijd wat meer feedback lezen van nieuwe gebruikers en to be honest.... en sorry, die first impressions van 2.0 gebruikers is nog niet super....

Wel jammer want onze hele clan schreeuwt het uit over de oude versie.. die schopt echt kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Klopt.. Ik zou ook nog even een versie of twee afwachten.. zeg maar 2.1 ofzo.. Die zal beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik ben maar terug gestapt naar de oudere versie want die nieuwe werkt nog niet helemaal goed.

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik mis trouwens een overzicht van wat er nou allemaal precies veranderd is t.o.v. 1.05

Verwijderd

Topicstarter
MRic3 schreef op 29 augustus 2002 @ 11:36:
Ik mis trouwens een overzicht van wat er nou allemaal precies veranderd is t.o.v. 1.05
About TeamSpeak 2
TeamSpeak 2 is still in development. Based on all the shortcomings of
version 1, this will be the best version yet. (Well would be a surprise if
it was worse than the previous version eh?) Considerable effort has been put
into making the server much friendlier for public server use. Also this will
be the first version of TeamSpeak that will have a linux client!

Improvements:

Support for lower latency. (Theoretically as low as 50 ms)
Support for better quality codecs. (CELP and GSM)
Support for user based logins.
Support for per channel passwords
Support for temporary channels
Support for sub channels
Support for moderated channels for conferencing.
Linux client
TeamSpeak uses fewer threads on a server now. Helps to conserve resources.
TeamSpeak Super Server design. One program can start several TS servers.
Web based management interface to the server.
TeamSpeak Client/Server SDK's, for including in your games/applications.

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ah OK bedankt... dit lijstje had ik al eens ergens gelezen maar kon het niet meer vinden. Ik vermoed dat ik het op het forum ergens gelezen heb.

Wat dat betreft mag er wel iets meer documentatie staan bij het programma zelf. Het is nou alleen een .exe en ik het er het liefst een change log of een appart TXT/HTML filetje bij wat er allemaal veranderd/gebeurd is. Een .exe moet je meteen instaleren en ik wil het van tevoren lezen wat ik instaleer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09
Onze gesponsorede TS server werkt perfect met TS2 , kwaliteit is beter geworden en de meest vervelende bugs zijn er ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Hmmz.. linux client en SDK zullen echt nog wel even op zich laten wachten ben ik bang.
Webinterface is nogal buggy maar ook daar wordt aan geklust. Als de bugs een beetje gladgestreken zijn dan is het een van de beste progs. Vernam gisteren dat iemand een server had draaien met 160 mensen erop op een dual pentium 333 (onder linux weliswaar). Woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wauwie, da's mooi. :) TS2Server liep niet met IL2 in de GSM16 codec op 1 PC. We moeten nog 1x proberen met CELP6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik draai een TS server op mijn chello verbinding (16 kb/s upload) als we er met 6 man op zitten geeft dat geen probleem en ik kan nog gewoon gamen...

Maar hoeveel bandbreedte neemt TS nou eigenlijk in en is dat meer als er meer spelers op zitten?
Ik had ergens gezien iets van 650 Kbit/s per speler kan dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MRic3 schreef op 04 september 2002 @ 02:10:
Ik had ergens gezien iets van 650 Kbit/s per speler kan dat???
650 delen door 8 = 81kB/sec (van bit naar byte :P)
Hmm, 81 kB/sec per speler is een beetje veel, lijkt me :+

Hoeveel het wel is met jouw settings moet je gewoon eens meten :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Eigenlijk niet, met de CELP5.1 codec neemt hij 640bytes in per persoon per seconde B)

Zie dit draadje

En voor mensen die een server willen huren :

http://www.teamspeak.org/...amSpeak_Hoster&file=index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die ff willen ouwehoeren op een TS Server:

Log in @ mine: 80.56.178.53

In de default chat you can chat you can't join the password channels.
Dit is mijn SOF II TS Server!

Ik ben online van 21:00 till 24:00

Server is 24/7 online voor een channel mail me @ gerund@hotmail.com
Or add me to your MSN.

Ik ga niet iedereen in voeren als geregistreerd user want dan heb je meer rechten maar ik kan zo een channel aanmaken met een W8 woord voor een clan.

IK kan wel wat channels aan dus contact me.

Het is inderdaad wel vervelend dat het programma nog een beetje beta is want als ik de client afsluit in XP locked heel mijn PCtje! |:(

Jammer maar helaas gewoon disconnect en niet uitschakelen.

BTW ITS ALL FREE ik heb namelijk een hekel om voor dingen te betalen

_/-\o_ GERUND _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je mag geloof ik niet met het kruisje in de rechterbovenhoek afsluiten, alleen via het menu en dan 'exit'. Als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Waar kan ik zien welke codec gebruikt wordt?
(Ik gebruik nog de 1.x server SERVICE en client...)

[ Voor 0% gewijzigd door MRic3 op 04-09-2002 09:53 . Reden: was eerst domme vraag... nou een goed vraag verzonnen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOh oke maar hij locked soms ook als ik minimize.

BETA :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

geen beta maar release candidate, das net een stapje verder... TS1.X werkt bij mij nog super, nog nooit een lock up gehad en staat 24/7 als een maand aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MRic3 schreef op 04 september 2002 @ 08:57:
Waar kan ik zien welke codec gebruikt wordt?
In 1.5 kun je het niet zien, maar AFAIK gebruikt die CELP5.x

In 2.0 kun je het zien als je een kanaal klikt en de beschrijving in het rechter venster krijgt. GSM16.x is standaard.

Als je je server 'administreert' (?) krijg je ook te zien welke codecs mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik vind de kwaliteit van 2 maar kut
ik hou het voorlopig maar bij TS 1 :7

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

hmmm jammer dat dat niet kan in 1.5 maar ja, we zullen wel zien, Misschien reageert woutur nog wel hierop, al zal ie het wel drukker hebben met TS 2.x Ik houd hem iig in de gaten....

Trouwens ook leuk: mijn server Windows 2000 sp3 met ICS/NAT, TSService 1.x, client XP prof. Met TS 1.x inloggen op 2 verschillende TS servers tegelijk door 2x TS op te starten.. werkte :D het werd wel een geinig zooitje want als ik wat antwoorde op de ene server hoorde ze dat ook op de server maar die konden dus niet horen waarop ik reageerde. Kwestie van de keybindings goed zetten maar das te veel werk want echt optimaal is dit niet. De clients op de 2 servers weten niet van elkaar wat ze doen dus regelmatig dat ze door elkaar praten. Je kan natuurlijk 1 server ook alleen op luisteren zetten ofzo...

Toen ik logde een andere clanmember ook nog eens dubbel in op de 2 TS servers en hoorde ik alles met een echo (natuurlijk want mijn TS server op mijn LAN is altijd sneller dan de TS server extern)... leuk om te weten maar niet echt nuttig...

Super programma, nog fff w88 totdat TS 2.0 feilloos loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA TS 2.0 mag nog wel beter worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Wordt aan gewerkt, vooral serverside mag er nog wel wat werk verzet worden. Aan de client kant kan ik melden dat het afsluit probleem opgelost is. Je kan de .20 kandidaat in het forum downloaden. Die moet ook problemen opgelost hebben met CS en audigy geluidskaarten. De linux client is in ontwikkeling. De netcode daarvan is al redelijk op weg; geluid nog niet. Qua server moet er helaas langer gewacht worden sinds de coder daarvan in het ziekenhuis ligt.

Hoop dat dit jullie weer een beetje tevree stelt (weet je in ieder geval waar je aan toe bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Wouter, ik ben al tevreden al met TS 1.x en ik heb geduld. Ik w8 op TS 2.x en ik ben er heilig van overtuigd dat het goed komt omdat TS 1.x al zo goed is.

Veel succes (ook met die ziekenhuisganger) en neem liever 3 maanden extra tijd om het goed te krijgen dan snel en onder druk 2.x uit te brengen.

Ga zo door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ik (en mijn clan) ga binnenkort ook TeamSpeak gebruiken. Zoals het er nu naar uit ziet gaan we maar nog even Teamspeak 1 gebruiken, totdat Teamspeak 2 verbeterd is :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Mowah.. vergis je niet.. TS2 is al heel erg bruikbaar hoor. Zeker met de laatste patch. Zijn alleen nog wat eigenaardigheden die verholpen moeten worden. Maar zoals eerder gezegd ligt de server coding/coder plat.
Maar gewoon babbelen kan naar mijn mening uitstekend. Bovendien heb ik net met iemand gepraat die de ontwikkelversie van de linux client gebruikte ;) Die is dus stiekum ook een heel end op weg al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

[off-topic]woutur flink aan het werken of aan het gamen?? posten om 06:15 ;) [/off-topic]

Maar goed, pas als TS 2.x final is is... dus officieel dan ga ik hem testen... Ik hoor nu gemengde reacties. Bruikbaar zal ie wel zijn maar als ik dan upgrade dan wil ik 100% bruikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mijn server even wil testen?
217.120.190.224:8767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
MRic3 schreef op 16 september 2002 @ 11:38:
[off-topic]woutur flink aan het werken of aan het gamen?? posten om 06:15 ;) [/off-topic]

Maar goed, pas als TS 2.x final is is... dus officieel dan ga ik hem testen... Ik hoor nu gemengde reacties. Bruikbaar zal ie wel zijn maar als ik dan upgrade dan wil ik 100% bruikbaarheid.
Wouter kennende is hij dan net klaar met Strike Force spelen ;) :P

Maar ik heb tot nu toe geen enkel probleem met TS2.0 gehad, althans geen grote problemen, behalve als ik afsluit met kruisje dat ik volgende keer dat is TS opstart geen server kan joinen :|

Verwijderd

De oude TS client (versie 1.506 ofzo) blijft mij bij met regelmaat hangen onder WINXP. Moet ik eerst uit de game en het lijkt dat je nog ingelogd ben. Dus niet! Je moet weer disconnecten en dan connecten. Gebeurt toch zeker eenmaal per uur bij mij.
Ik ga eens kijken of dat bij TS2 beter is geregeld.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Linux client RC1 is ook released nu. Zal er verder geen reclame voor maken want mijn topic daarover werd al binnen 5 minuten gesloten op het NOS forum.. Merkwaardig want er staat niets over in de FAQ aldaar. Bovendien was het ook daar slechts een melding :( Je kan daar blijkbaar alleen problemen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In windows werkt ts2.0 perfect.... maar zodra ik een spel in ga kan ik de andere heel slecht horen. Zodra iemand bv zegt Hallo hoor ik H (niks of kraak) lo. Dit is met alle spellen zo :( alleen met ut2003 kan ik het wel goed krijgen als ik sound op safe mode zet. Voor de rest lukt het me niet in andere spellen :(
Heb een sounblaster live 5.1 en ADSL basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
priority: realtime, als dat niet werkt moet je ctrl alt delete doen en teamspeak.exe prioriteit handmatig ff op realtime doen.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
Wij (zie sig) gebruiken sinds kort ook TS2.
erg relaxed in wars.. veel beter dan binds, maar 1 nadeel. in UT2k3 moet ik geluid op safe zetten omdat anders TS2 hapert :/
dus geen surround meer.. maar daar valt mee te leven :)

offtopic:
he glenn :) leef je ook nog :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ADMINX schreef op 16 January 2003 @ 08:39:
Als SOF II clan kunnen wij niet meer buiten TS2 we hebben er zelfs een apparte server voor aangeschaft. Kost 5 pleuro per maand cheap cheap.
Waarom zou je daar voor betalen? iemand met kabel kan prima hosten. wij hebben iemand op de uni die het gewoon constant aanheeft.
1.5 overigens, 2.0 wilde niet goed werken.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 16-01-2003 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
unfor schreef op 16 January 2003 @ 10:36:
[...]

Waarom zou je daar voor betalen? iemand met kabel kan prima hosten. wij hebben iemand op de uni die het gewoon constant aanheeft.
ach hij heeft toch geld teveel (ken hem irl.. helaas)

bij ons heeft iemand em op een server op zn werk draaien.. die zet hij dan 's avonds aan

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Laatst online: 13-09 23:23
Mijn clan gebruikt op het moment nog TS1, omdat TS2 teveel bandbreedte bij de clients verbruikt. Is er een manier om dat nog iets te tweaken?

TS1 is erg onbetrouwbaar. Veel woorden vallen weg omdat voice activation niet altijd goed geactiveerd wordt. Ik kijk iig erg uit naar RC1 van TS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik dit topic schop maar ik heb effe jullie hulp nodig

mijn situatie

adsl modem getweaked ---switsch (spelling) ----dan 6 pc's

ok nou heb ik dus een ts server nu kunnnen alleen mensen die in mijn netwerk zitten op die server via de local ip maar mensen van buitenaf kunnen hier niet op

het is iets met poorten heb ik al vaker gehoord maar niemand heeft mij nog kunnnen uitleggen hoe ik die goed zet

iemand die me kan helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:55

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Aeon schreef op 16 januari 2003 @ 11:27:
Mijn clan gebruikt op het moment nog TS1, omdat TS2 teveel bandbreedte bij de clients verbruikt. Is er een manier om dat nog iets te tweaken?

TS1 is erg onbetrouwbaar. Veel woorden vallen weg omdat voice activation niet altijd goed geactiveerd wordt. Ik kijk iig erg uit naar RC1 van TS2
De hoeveelheid bandbreedte die TS gebruikt per client is afhankelijk van de codec die je instelt.
Lagere codec->minder latency->mindere geluidskwaliteit

Voor mensen die TS2 uit willen proberen, ik heb een public ts2 server opgezet:
powered-by.darkseed.net:8767
(213.171.64.196:8767)

[ Voor 12% gewijzigd door Kanarie op 20-01-2003 23:04 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij staat hij er al op, maar een aantal mensen zou het kunnen helpen om de 'priority' van TS2 op 'realtime' te zetten in taakbeheer. Iemand die zijn ervaringen kan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op 16 January 2003 @ 10:36:
[...]

Omdat je een flinke verbinding moet hebben als je met 20 mensen wil TSen :D

[offtopic]
Lord Billtor zit je nu in een UT2003 CLANNIE :o

SOF II owned UT 2003 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kick je hiervoor een topic uit 2003? Slecht plan

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 14:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.