Toon posts:

Waar nog te vinden Red Alert 1 CRK

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, heb laatst een verzoek gekregen om nog voor red alert 1 te zoeken,, nu zit ik zelf met een cd'tje (russianz) maar het is alleen nodig voor de Missie loze - hak - iedereen - neer - die - je - ziet. (ik geloof skirmish), vet spel, alleen heb ik dus een cd-tje waarvan die movie niet meer leesbaar is, (en ook precies de intro gedeelte waardoor die dus onbruikbaar is,...), Nu weet ik dat er in het verleden een CD-loze versie was uitgebracht maar dan zonder vette 500mb movie.. (30mb voor het spel) Weet iemand waar ik die *patch kan vinden? Of hoe ik zelf die movie gedeelte kan weghalen zodat ik een 30mb versie overheb? Heb het net al afgezocht maar blijkt echt classic te zijn,, dus...

Weet iemand het of heeft hij een versie daarvan??

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is niet toegestaan op het forum
Okey,, wist ik niet. sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
of anders hier. Koopje lijkt me :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ja! Zeker op LAN's. Makkelijk te leren voor iedereen, en dikke pret gegarandeerd. Maar ja dan moet je wel weer meerdere kopietjes hebben en dan heb je die crack alsnog nodig.

Mail me eens, als de wind gunstig staat komt er misschien iets terug ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dit mag dus niet... check straks je mail.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.