Een paar weken geleden (toen het nog heel lekker zomer weer was) is mijn PC waarschijnlijk vastgeslagen omdat de processor te warm werd. Mijn PC staat op zolder, en iedereen weet hoe heet zolders kunnen worden (ik had een ventilator op mezelf gericht anders zou ik dit niet meer na kunnen vertellen). Ik was gewoon een DVD aan het bekijken, toen ineens alles vast liep. alt-ctrl-del werkte niet, alleen via de reset kon ik er nog leven in krijgen. Ik meteen de bios in, en daar stond je CPU temperatuur op 52 graden. Het gaat hier om een 1400 Mhz Athlon (uit oktober). Is dit te warm voor zo'n processor?
En dan nog dit:
Sinds die tijd ongeveer heb ik het volgende probleem. Als ik mijn PC nu opstart kan hij 1 op de 3 keer mijn HDD niet vinden bij het detecteren. Hij vraagt dan of ik er een opstartdiskette in wil stoppen. Ik reboot dan gewoon een keer en dan is het probleem verholpen, maar toch raar.
Zou dit eerste iets met het tweede te maken kunnen hebben? zou m'n CPU te warm zijn geworden en dat daardoor de HDD niet gemakkelijk meer gedetecteerd word?
En dan nog dit:
Sinds die tijd ongeveer heb ik het volgende probleem. Als ik mijn PC nu opstart kan hij 1 op de 3 keer mijn HDD niet vinden bij het detecteren. Hij vraagt dan of ik er een opstartdiskette in wil stoppen. Ik reboot dan gewoon een keer en dan is het probleem verholpen, maar toch raar.
Zou dit eerste iets met het tweede te maken kunnen hebben? zou m'n CPU te warm zijn geworden en dat daardoor de HDD niet gemakkelijk meer gedetecteerd word?