Toon posts:

Cpu herkenning in 3DMark

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In 3DMark2001SE kreeg in na het plaatsen van een nieuw moederbord (zelfde chipset P4 icm 1,8NW) de melding dat m'n pc geen MMX had! In de system info staat bij de processor een hoop gebrabbel, zoals Socket Designation: f&CE0, version: 1A0Do1E, en Alle clocks staan op 0 rest van de informatie is niet beschikbaar. Het MMX probleem was na de 330 patch opgelost, maar toch vaag! Zou ik gewoon XP opnieuw moeten installere, gaf helemaal geen fouten ofzo. :? Ander mobo en Cpu gaven dezelfde fout trouwens,, Chipset drivers zijn geinstalleerd. Alvast bedankt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Foutje van 3D Mark, komt wel meer voor. Geen zorgen over maken, als helemaal niet als je systeem het voor de rest goed doet :)

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is dat het op een andere pc met XP, zelfde bord en zelfde cpu, zelfde bios etc, wel goed wordt uitgelezen! Maar inderdaad voor de rest heb ik nog geen gekke dingen gehad.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
3DMark is nu niet bepaald hét tooltje om te kijken wat voor spul je hebt ;) Wordt bij mij ook niet goed weergegeven. Wel, dit is al vaker langsgekomen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.