Toon posts:

Crimson Skies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Echt een heel gaaf spel .... alleen kan ik het niet langer dan 2 minuten achtereenvolgens spelen !!! ergens binnen die 2 minuten hardreset het systeem zich --> a7v met v7100/t en duron 600@ 850 de duron is 100% stabiel , de nvidia gf2mx was 2 the max oc-ed dus die heb ik teruggezet naar standaard clock/mem maar nog steeds zelfde probleem , soms hard reset ie zich niet maar knalt ie terug naar windows ( eerst blauw scherm natuurlijk met nvcore error of Vmm error zelfs eens Dsound error ) de agp draait op x4 met 6.35 detonator en 4.25a via drivers de rest 3d mark en quake 3 draaiden allang prima op hoogste settings met oc-ede geforce 2 mx dus .. snap er niks van oh ja ik draai Win ME , iemand hier ervaring mee ?

:( |:(

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 16:44

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik neem aan dat je de patch al hebt geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
umm , nee , ja nu wel ga ff testen zal zo wel ff laten weten of het werkt ...

Verwijderd

zijn er al mensen die de hollywood levels hebben gehaald? gvd wat zijn dat een klote Levels!

/edit typo

Verwijderd

Topicstarter
nou dat hielp dus ook niet , met een onoverclocked systeem nog steeds de hard reset , soms na paar seconden , soms na 2 minuten :( de patch helpt geen reet .. |:(

Verwijderd

andere drivers proberen. 631 of die van de fabrikant zelf misschien

Verwijderd

Topicstarter
betwijfel of dat helpt ,nl want op mijn 2e systeem een kt7 raid met duron 600 @950 loopt alles probleemloos ook met een niet oc-ede gf2 mx van Hercules en die draait dezelfde reference 6.35 drivers heb 3 levels achtereenvolgens kunnen spelen zonder crash , alleen daar draait het systeem geheugen maar op 100 mhz en de asus 133 ( beiden cas 2 en nee naar cas 3 gaan helpt niet op de asus zelfde probleem met crimson skies :( iets anders ? misschien ?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Crimson Skies is een prachtig spel maar wel de ultieme mem-hog-from-hell.

Ik heb m'n virtual memory naar 400mb opgeschroefd voordat ik hem zover kreeg dat ie niet midden in het spel eruit vloog onder win2k.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
zou dat het zijn acolyte ? dat ik mijn virtual memory te laag ingesteld heb staan ? ik laat windows alles beheren ....
moet ik maar eens ff handmatig instellen dan =)

maar hoe verklaar je dan dat ie al (s0ms) binnen 2 seconden er uit knalt ? zoals ik al zei op kt7 raid met hercules Mx (oem) slaat ie niet vast na 3 achtereenvolgende missies :? |:(

Verwijderd

holywood levels..tsja ben ik wel ff mee bezig geweest, vooral de stunt race, ik kom dus nooit door het tweede obstakel, gat in de muur maar je kunt hem wel cheaten hoor je kan namelijk een stuk boven dat gat wegschieten en dan vlieg je er stukje makkelijker door....

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Werkt bij mij nog steeds niet.... 64mb ram is toch te weinig...

Maar toch maakt dat spel een swapfile van 550+ mb... Hmmmm en terwijl die bijna altijd meteen crashed.. :(

Verwijderd

Topicstarter
Zou het door WinME kunnen komen hoor van meer blauwe schermen onder me tijdens spellen ...... :?

• Phaeton
  • Laatst online: 25-01 22:02
mij klapt hij er ook uit tijdens het spelen.
of ik het vir. geheugen nou wel of niet zelf beheer.
echt vaag iemand al en oplossing?

• Phaeton
  • Laatst online: 25-01 22:02
misschien een oplossing (voor mij voorlopig wel iig)

gewoon op een resulutie lager laten lopen dan je max kan hebben, is niet top maar werkt nu wel.
Pagina: 1