Magic the Gathering van Microprose op Win2k? (poging 2)

Pagina: 1
Acties:

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
Goededag allemaal,

Momenteel zit ik met een probleem. Zoals je in de titel kan lezen is mijn probleem dat ik het spel Magic the Gathering van Microprose niet onder Win 2k kan installeren. Weet iemand of er toevallig een oplossing hiervoor bestaat zodat ik wel van deze spel kan genieten?

Alvast bedankt.

Extra info: het spel installeert niet waarna ik een bericht krijg dat zegt dat het OS geen win 95 is (en dat klopt omdat ik een win 2k OS heb). Nadat ik dit bericht te zien krijg dan kapt het hele installatieprocedure en sta ik met mijn neus weer in windows.

De systeemspecs van mijn computer zijn: Celeron 433, 128 ram en 6 mb videogeheugen (computer = laptop).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:40
oplossing: dual boot maken ;)

• pipo01
weet niemand of er een update of patch voor het spel bestaat zodat ik het wel onder win2k kan spelen? Want een dual boot op een laptop met een kleine harde schijf, dat wordt al wat lastiger (HD is 4 gig, zit momenteel win2k office en dergelijken op dus ik heb weinig over)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:40
pipo01 schreef op 27 augustus 2002 @ 23:12:
weet niemand of er een update of patch voor het spel bestaat zodat ik het wel onder win2k kan spelen? Want een dual boot op een laptop met een kleine harde schijf, dat wordt al wat lastiger (HD is 4 gig, zit momenteel win2k office en dergelijken op dus ik heb weinig over)
ok, dan is een dual boot haast niet te doen nee
ehm ja, denk niet dat er zo'n update is
maar ik ben totaal niet bekend met deze game

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27

-ET-

Phone Home

kickje, ik ben ook wel benieuwd

• pipo01
Dus niemand weet een andere oplossing dan een dual boot?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27

-ET-

Phone Home

Lijkt er op van niet. Nah dan pleur ik de cd weer de kast in :'(

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met service pack3 kun je games backwards compatible spelen onder win2000

Verwijderd

The_Cook -> Tnx a lot... _/-\o_

Zit met hetzelfde probleem, niet alleen met MTG, maar met veel meer spellen die ik allemaal graag nog op mijn klaptop wil spelen, maar niet willen installeren onder W2K... gaat nu dus wel lukken! :Y)

(Heb alleen hekel aan service packs met mijn beperkte HD ruimte, maar ja, soms moet je consessies doen...)
Pagina: 1