I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
als je niet meer als 50 uur per maand wilt internetten, DOEN, het superweb netwerk is op dit moment best goed, en ook goed snel, met q3a heb ik pings van 60 a 70, en dat vind ik goed
Momenteel schijnt Vobis ook aantrekkelijk te zijn, (alleen schijnt het moeilijk te zijn om aan zo'n CD'tje te komen, en het draait natuurlijk op het SW netwerk)
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Verwijderd
Neeeeeeeeee, GEEN SUPERWEB.
Ik heb het ook gehad en het inloggen duurde bij mij altijd een uurtje ofzo of ik kon zelfs helemaal neit inloggen
Ik heb het ook gehad en het inloggen duurde bij mij altijd een uurtje ofzo of ik kon zelfs helemaal neit inloggen
Ik geloof dat als je van de proefmaand aanbieding gebruik maakt, je tot in de derde week van november weer op kan zeggen en dus niet meteen 3 maanden vast zit.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Mwoah als je als een hond behandeld wilt worden als er iets mis is en om de 3 maanden een ander contract aanbod wilt hebben ga gerust je gang maareh wat mij betreft kan Superweb de boom. Heb snertver een jaar een abo gehad en net nou het ergens op begint te lijken donderen ze iedereen van de 0800 af grrrr
"Better ask questions before you shoot"
Pagina: 1