Toon posts:

FPS1000 2 aansluitingen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag het me nu al een tijdje af, en heb het in de search niet kunnen vinden....

Mijn Creative FPS 1000 speakertjes hebben voor op de pc 2 aansluitingen.
"F" staat er op de groene en "R" staat er op de zwarte stekker (of andersom :+)...

Waar zijn deze nu exact voor?
Kan ik deze bijv. met zo'n Creative SoundBlaster Live Platinum gebruiken?

Of wat voor kaart moet ik hebben wil ik m'n setje serieus optimaal kunnen gebruiken?
Alvast bedankt :Y)

Verwijderd

Je kunt sowieso met elke SB Live! kaart het setje optimaal gebruiken. Van de alleroudste tot de nieuwste maar daar de oudere goedkoper zijn en bijna hetzelfde in huis hebben zou ik voor zo'n kaart gaan. Er zijn ook alternatieve geluidskaarten die hetzelfde of zelfs meer uit je setje kunnen halen, voorzover ik weet heeft Terratec ook hele sterke kaarten.

Het stekkertje met F is voor Front oftwel je 2 voorste speakers. Het stekkertje met R is voor Rear, de achterste 2. Als je ze goed aansluit hoor je bijvoorbeeld bij Unreal Tournament kogels van linksvoor geschoten rechtsachter op de muur afketsen en dat is heel cool.

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31
F = front
R = rear
dus
F voor de voorste speakers
R voor de achterste speakers

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

Verwijderd

Als je maar 1 speakeruitgang op je geluidkaart hebt hebt moet je alleen de f stekker erin stoppen en de andere eruit laten anders heb ja maar uit 2 speakers geluid.

Ow ja, een gewone SB live is al voldoende hoor.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit is wel heel erg he... :X

1. handleiding
2. engels woordenboek

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.