Toon posts:

LG 32x10x40 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De zoekfunctie levert niets op. Kan die soms geen woorden van twee letters vinden...? Ook op het internet zelf is het lastig zoeken met zo'n idiote naam...

In ieder geval: heeft iemand ervaringen met dit type (de GCE8320B dus)? Ik kan 'm voor 70 euro kopen. Ja, ik weet het, ik kan ook snellere daarvoor krijgen maar niet in Hilversum. Voor zover ik weet. (Of iemand moet het wel weten!!!) En ik wil 'm morgen gewoon in de winkel ophalen en niet online bestellen en wachten, wachten, wachten en porto betalen...

Dus... heeft iemand 'm? Kan die alles? RAW DAO en zo?

Ik wil 'm trouwens halen bij STB Computers in Hilversum. Kent iemand die zaak...?

Verwijderd

Topicstarter
Shit... te vroeg gevraagd... Ik vond net een review van begin dit jaar: http://www.cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=97
Heeeeel positief!!! Dat wordt 'm dus wel.

Tenzij iemand nog een andere, snellere, betere en/of goedkopere cd-writer voor me weet in Hilversum!!!

Verwijderd

zoek functie is de laaste tijd errug ruk moet ik zeggen
of je vind helemaal niets of je vind 100 topics met allerlei onderwerpen behalve waar naar je zocht.
was vroeger stukken beter imho

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
ik heb lekker de Lite-On >:)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik bak er regelmatig wat cd's mee en tot dusver "so far so good" dus....

Verwijderd

Topicstarter
8)7 Fijn voor je... :?
Toink schreef op 27 augustus 2002 @ 22:22:
ik bak er regelmatig wat cd's mee en tot dusver "so far so good" dus....
Kijk, daar heb ik meer aan! Bedankt.

Die review was positief dus ik ga 'm morgen maar kopen. Moeten ze 'm wel op voorraad hebben natuurlijk. Knudde als zaken dat niet online hebben staan...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ok.. Lijkt me duidelijk..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.