Toon posts:

[TV out] Radeon 7000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een probleem, ik ben nu bij de mensen waar ik oppas (op een kind dus :P) en daar wil de tv-out van hun computer niet werken.
Het is een radeon 7000 met S-Vhs kabel naar de (100hz) tv.

Tijdens het opstarten van winxp zie het winxp logo zeg maar schuin door het beeld heen vliegen, maar als je eenmaal in windows bent krijg je gewoon storing (grijs beeld met strepen sneeuw vanalles behalve wat ik wil zien...).

Ik heb de nieuwste drivers gedowned, em ingesteld als secundaire monitor (en er gewoon een tv van gemaakt bij de instellingen).
Het rare is dat als ik een venster richting de andere monitor (tv) sleep het beeld anders begint te storen als dat ie doet zonder dat er wat op hoort te staan.

Ik heb heel de faq doorgelezen btw. en ik wordt er niets wijzer van..

Alvast bedankt voor de hulp!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Zit er naast een reguliere TV-Out ook een tulp uitgang. Probeer die anders eens. En anders kan je nog andere kabels gebruiken. Neem aan dat je een scart adapter gebruikt. En verwissel dan eens de video 8 kabel eens door een kablem met tulpstekkertjes of andersom. Nvidia kaarten hebben ook wel eens wat dat soort vage problemen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
Nee er zit alleen zo een svhs aansluiting op, die kabel eindigt ook weer in een svhs plug en gaat direct de tv in.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Oh dus geen scart adapter. Dat zou je dus nog kunnen proberen. Dus dat kabeltje in een scart adapter.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom zou die het dan wel moeten doen, hij hoort het ook gewoon direct op de svhs in te doen lijkt mij, ik heb hier zo geen scart adaptor liggen (ben bij de mensen waar ik oppas :P)

Verwijderd

Topicstarter
Un petit kick

Verwijderd

kan je het beeld niet klonen?
En als dat niet lukt zou ik ff zo'n scart ding halen of een convertorstukje naar composite.

Verwijderd

Topicstarter
Het beeld kan ik niet klonen, als ik tvtool aanzet gaat het hele beeld van de monitor zelf (hansol 19") flippen en veranderd er niets op de tv zelf.
Ik zal ff kijken of het met een verloop stukje lukt, en anders zal ik wel een scart geval voor ze aanschaffen. Iemand enig idee wat zoiets kost mét een svhs aansluiting erin?

Verwijderd

Tv-tool gaat niet werken met een Radeon :)

Scart blokkies zijn niet zo duur, 6 euro bij Gamma of Karwei geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga vandeweek ff voor ze kijken :) Als jullie niets meer van me horen is het dus gelukt :P Bedankt voor alle hulp :*

Verwijderd

Laat ff horen als het gelukt is, hebben anderen er misschien ook nog wat aan :)
Pagina: 1