samenvoegen? je bedoelt alle inhoud onder elkaar zetten?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Copy paste ?
Of gaat het om veel bestanden? Dan kan je redelijk eenvoudig een script bouwen die de headers en afsluitende tags verwijderd. Aangenomen dat het standaard HTML is natuurlijk.
Of gaat het om veel bestanden? Dan kan je redelijk eenvoudig een script bouwen die de headers en afsluitende tags verwijderd. Aangenomen dat het standaard HTML is natuurlijk.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
tja, scripting is niet aan mij besteed! :-($
En het zijn een 15 bestandjes + ik moet dat regelmatig doen!
En het zijn een 15 bestandjes + ik moet dat regelmatig doen!
verander de extensie in txt, mik alle code bij elkaar met copy paste. Haal de header in het midden eruit, sla op en verander het in terug in html.
hmm, regelmatig, dat verandert de zaak.
hmm, regelmatig, dat verandert de zaak.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
kun je ook php op die server gebruiken 
anders kun je include wel gebruiken
anders kun je include wel gebruiken
Software Ideeen geef ze me ;) hier maar eens vragen meschien maakt zo'n programatje d8 dat hij all zo iets had gemaakt maar weet niet zeker. anders zit er niks anders op om het met een notepadje of met een script dit optelosen
Kom op, hoe moeilijk is knippen en plakken van een code.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 00:28:
niemand een tooltje of zo??
Je pakt alles tussen [body] en [/body]
en dat kopieer je naar een andere html file waar je het boven de [/body] zet.
Zodoende hoef je niet eens (nouja, een klein beetje dan) naar html code te kijken.
Dus code van file1 naar file5, 2 naar 5 en 3naar 5 en 4 naar 5 dan staat alle code in 5.html
edit:
van hetzelfde uitgaande als F_J_K
van hetzelfde uitgaande als F_J_K
Heb nu hetzelfde probleem, heb 207 htm pagina's die dus 1 pagina moet worden. Weet nix van scripting oid dus zoek gewoon een simpel programma die dit kan. Iemand suggesties?
Als een god in Nijmegen.
*Kick*
Als een god in Nijmegen.
moet dat op runtime of of gewoon alles in 1 html
In dit topic heb ik een posting geplaatst over hoe dat bijvoorbeeld zou kunnen, hopelijk heb je er iets aan.
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Pagina: 1