Toon posts:

host topic klanten voor deze verbinding vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na het lezen van dit topic 10mbit hosting welke doelgroep?

Waar gottem dit wil aan bieden :
10mbit + 10mbit bandbreedte + een heel 19 inch rack (ruimte en verbinding geleverd door trueserver) +/- 2500 euro kost dit

werd ik zelf ook wel een beetje benieuwd wat de doelgroep is voor zo'n bedrijf en hoe je hier voor klantenzou kunnen vinden. mij lijkt dat ook wel wat een eigen hosting bedrijfje :D

het zou volgens mij wel kunnen wat die jongen daar zegt want de prijs is een stuk lager als bij trueserver en als je dan bijv 10 klanten kan vinden die op jaarbasis een contract met je willen afsluiten dan kun je een lening gaan aanvragen.

uit een email van trueserver kan ik op maken dat dit de prijzen zijn voor wat het gene gottem nodig had:

15000 euro per maand voor de verbinding (100mbit)
4800 euro per maand voor een 20m2 serverruimte
daar zit dan router en ip adressen etc inbegrepen

als je het gene wat gottem wil gaan aanbieden vergelijkt met wat trueserver aanbiedt zie je dat voor precies het zelfde gottem toch een stuk goedkoper is

10mbit voor 2500 euro in plaats van 1mbit voor 900euro bij trueserver.

dus wat vinden jullie een doelgroep voor zo'n snelle verbinding ? en hoe kan ik die doelgroep benaderen of hoe kan ik klanten werven?

ben benieuwd naar jullie antwoorden hou het aub netjes bedankt alvast

Verwijderd

Alsjeblieft zeg neem die jongen toch niet serieus, het probleem is gewoon dat het realistisch gezien niet mogelijk is van niks naar een telecity-alike te gaan. De overhead + de kosten hiervan zijn zo groot, dat je binnen notime miljoenen verlies gaat maken. Pas bij een hele hoop klanten kun je het geld eruit halen, dus zul je gewoon klein moeten beginnen met een kabinet te huren bij trueserver bijvoorbeeld, en vervolgens 2 kabinetten, 3 kabinetten, 4 kabinetten en dan kun je misschien eens gaan denken om wat verder te gaan.

Denk je toch dat het koel is om een telecity-alike op te zetten, dan zul je even een bank moeten overvallen ofzo, want er is geen enkele bank die in zo'n dwaas idee geld gaat investeren.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik weet niet hoe je in het echt heet, maar dit zal wel weer je 3e kloon zijn.
Ik zie het al aan de manier van schijfstijl.

Ik snap niet precies wat je wil proberen, het is je al _zovaak_ uitgelegd, het lukt niet met jou gedachtengang.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 27 augustus 2002 @ 22:21:
Ik weet niet hoe je in het echt heet, maar dit zal wel weer je 3e kloon zijn.
Ik zie het al aan de manier van schijfstijl.

Ik snap niet precies wat je wil proberen, het is je al _zovaak_ uitgelegd, het lukt niet met jou gedachtengang.
inderdaad |:( wat een figuur hey, hoezo plank voor je kop |:(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:23:
[...]

inderdaad |:( wat een figuur hey, hoezo plank voor je kop |:(
Mja, ik heb het in sm gemeld.
[rml][ IT/DT] Topic Fantasie/User Kloon[/rml]

Voor iedereen die nog zou willen reageren:
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

offtopic:
Zet je icq ff aan kertje

Verwijderd

Topicstarter
kunnen we het gewoon on topic houden en waar gaat het nou weer over dat ik gottem ben ofzo? snap er niks van hou het gewoon ontopic allemaal graag
dank u

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:32:
kunnen we het gewoon on topic houden en waar gaat het nou weer over dat ik gottem ben ofzo? snap er niks van hou het gewoon ontopic allemaal graag
dank u
G E T - A - L I F E

dit is echt te zielig voor woorden

Verwijderd

Topicstarter
stel je voor

je kan 10 klanten vinden die allemaal 2500 euro in de maand betalen (contract op jaarbasis)
dan kan je toch zo een lening krijgen en is er toch ook nauwlijks kans dat het faalt.

ik denk omdat de prijs erg scherp is dat er wel 10 mensen hiervoor te vinden zijn
alleen weet ik niet waar ik deze mensen moet vinden of wat de doelgroep is voor zo'n verbinding? alleen op deze 2 vragen zou ik graag antwoord hebben en als ik daar normaal antwoord op heb gekregen dan kan het topic dicht.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:34:
[...]

G E T - A - L I F E

dit is echt te zielig voor woorden
reageer dan niet

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:36:
stel je voor

je kan 10 klanten vinden die allemaal 2500 euro in de maand betalen (contract op jaarbasis)
dan kan je toch zo een lening krijgen en is er toch ook nauwlijks kans dat het faalt.

ik denk omdat de prijs erg scherp is dat er wel 10 mensen hiervoor te vinden zijn
alleen weet ik niet waar ik deze mensen moet vinden of wat de doelgroep is voor zo'n verbinding? alleen op deze 2 vragen zou ik graag antwoord hebben en als ik daar normaal antwoord op heb gekregen dan kan het topic dicht.
IK ga geen 2500 euro per maand betalen voor een simpele colo bij een bedrijf dat geen referenties heeft.

Verwijderd

euuuh ja Gottem zo werkt het hier dus niet. :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.