Op zoek: AMD vs Pentium

Pagina: 1
Acties:

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 11:29

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Topicstarter
Eean aantal maanden terug heeft iemand een link geplaatst in 1 van de vele ECCp DPCH's. De link waar het om gaat is degene die zo mooi verklaart waarom de P4 het moet afleggen tov de AMD op het gebied van DC.

Het was een heel lang verhaal met ook de geschiedenis erin vanaf 80086 enz en wat het verschil elke keer was ook mbt de cache op de proc. Nu ben ik op zoek naar de link...heb al verschillende dpch's doorgenomen, maar....ik kan hem dus niet vinden.

Weet iemand die url nog? ...Of misschien leest degene die de link geplaatst had dit wel.

BVD

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb even gezocht, maar kan niet precies vinden wat je bedoelt.

Simpel voorstel, maar je kan even in de search wat trefwoorden gooien. Het is mij niet gelukt, maar ik weet dan ook niet precies waar je naar zoekt :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42
Dol_Fijn schreef op 27 augustus 2002 @ 21:44:
Eean aantal maanden terug heeft iemand een link geplaatst in 1 van de vele ECCp DPCH's. De link waar het om gaat is degene die zo mooi verklaart waarom de P4 het moet afleggen tov de AMD op het gebied van DC.

Het was een heel lang verhaal met ook de geschiedenis erin vanaf 80086 enz en wat het verschil elke keer was ook mbt de cache op de proc. Nu ben ik op zoek naar de link...heb al verschillende dpch's doorgenomen, maar....ik kan hem dus niet vinden.

Weet iemand die url nog? ...Of misschien leest degene die de link geplaatst had dit wel.

BVD
Nou de link heb ik niet voor je maar het komt door de IPC.
P4 heeft een lage en de XP heeft een hoge daarom is de XP in 8 van de 10 DC projecten een stuk beter als intel. (bij de overige 2 presteren ze na genoeg gelijk).

Taal fouten inbegrepen ;)