Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[idee] seach opdrachten kunnen bewaren

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Wiggert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 09:42
Volgens mij kan je nu niet je searchopdrachten bewaren (a la bugzilla zou erg handig zijn). Dan kan je namelijk bijvoorbeeld snel kijken welke berichten de afgelopen 2 dagen gepost zijn en die nog geen reactie hebben gehad.

Dat scheelt zoeken voor de mensen die vooral kijken naar topics om mensen te kunnen helpen?

Of kan het allang en heb ik niet goed gekeken?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kan via je bookmarks in GoT zelf hoor: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/bookmark.gif
http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Idd, heel handig

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/bookmarks1234.jpg

Verwijderen, bekijken en geel/rood mapje

• Wiggert
Nou dat bedoel ik niet helemaal ..

Ik wil als ik op GoT ben even snel kunnen kijken hoeveel berichten er de afgelopen 2 dagen gepost zijn die geen reacties hebben gehad..

Je zou ook kunnen zeggen dat je standaard wil kunnen zoeken naar alle posts waar RAID in voorkomt..

Indien de zoekpagina nou de variabele postte in de querystring was dat niet zo'n probleem geweest want dan had ik mijn browsers bookmark kunnen gebruiken

Ik kan de individuele posts wel bookmarken (en dat doe ik ook) maar niet de query zelf.
Of kan je me vertellen hoe?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

je bedoelt, het opslaan van je searchquery
op zich een leuk idee, zeker aangezien je best 'ingewikkelde' queries kan maken nu.
Het kan trouwens ook wel, maar da's een beetje een omweg (bewaar de form naar disk, verander 'post' naar 'get' en c/p de query die eruit komt) - misschien dat ik er iets leuks voor bedenk. Zou je dit ook in BUG kunnen posten?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Wiggert
Dat bedoel ik ja..
Volgens mij is het een tabelletje extra met searchquery's die je linkt met een koppeltabel voor de verschillende fora...
Ik zal vragen of deze draad verplaatst mag worden naar het bugforum.
Kan jij dat niet chem?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:45

Jaymz

Keep on moving !

LA => BUG :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

Wiggert schreef op 27 augustus 2002 @ 21:39:
Dat bedoel ik ja..
Volgens mij is het een tabelletje extra met searchquery's die je linkt met een koppeltabel voor de verschillende fora...
Ik zal vragen of deze draad verplaatst mag worden naar het bugforum.
Kan jij dat niet chem?

deze feature is in de planning opgenomen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.