Ik heb dus een MSI KT3 Ultra2 BR waar een Bluetooth module bij zit. Die gebruik ik nu alleen nog maar voor mn telefoon, maar nu heeft mn pa op zolder een printer staan waar hij dus (als hij thuis werkt) zijn laptop op aansluit.
Maar als hij dus wel naar kantoor is, kan ik niet printen (naja, dan moet ik dus de printer naar benee sjouwen).
Ik zit er dus aan te denken of er een oplossing via bluetooth te vinden is, zodat ik een of andere bluetooth module in de printer kan stoppen en zo vanaf mijn pc kan printen (en printer sharen via netwerk).
Ik heb deze dus al gevonden, maar weet dus niet zeker of het goed gaat werken...
Het is een HP deskjet 940C en printer staat recht boven mijn kamer, en er zit dus alleen een plafond van +/- 30 cm tussen...
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen?
Werkt het wel goed als er een muur/plafond tussen zit?
Is de oplossing die ik hierboven aandraag de beste, of is er een simelere?
Weet er iemand goedkopere modules dan deze
Maar als hij dus wel naar kantoor is, kan ik niet printen (naja, dan moet ik dus de printer naar benee sjouwen).
Ik zit er dus aan te denken of er een oplossing via bluetooth te vinden is, zodat ik een of andere bluetooth module in de printer kan stoppen en zo vanaf mijn pc kan printen (en printer sharen via netwerk).
Ik heb deze dus al gevonden, maar weet dus niet zeker of het goed gaat werken...
Het is een HP deskjet 940C en printer staat recht boven mijn kamer, en er zit dus alleen een plafond van +/- 30 cm tussen...
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen?
Werkt het wel goed als er een muur/plafond tussen zit?
Is de oplossing die ik hierboven aandraag de beste, of is er een simelere?
Weet er iemand goedkopere modules dan deze