[TV] Reviews/ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:12
Onze TV staat op springen, dus d'r zal binnenkort wel een nieuwe moeten komen.
Waar kan ik reviews van tv's vinden (gegoogled, maar niet veel gevonden) en/of wie kan me wat vertellen over goede/slechte merken/type's?

Als we ineens zonder zitten en op stel en sprong een nieuwe gaan halen, dan wordt 't weer iets waar we misschien spijt van krijgen. Ik weet liever wat ik koop.

Het moet een breedbeeld worden.
Ergens rond de 70 cm diagonaal.
prijs indicatie? 1000-1400 euro
Beeldkwaliteit interesseert me meer dan bakken onnodige features.
Mijn vrouw heeft er graag eentje met geintegreerde poten :P

Nog tips waar op te letten?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Verwijderd

Platte beeldbuis, 100Hz, Digitale filters (natural Motion,DDM,digital scan,etc) dit zijn wel belangrijke dingen om op te letten. Als je met meubel wilt dan zijn die JVC's 28" LG2Y modellen wel mooi. http://193.121.210.231/JvcCons/products/images/av-32l2gy.jpg
Als je van wat strakker design houdt en ook een erg goeie tv Panasonic PL30 modellen http://www.panasonic.nl/producten/images/TX-36PL30.jpg Als je er aan kan komen voor een leuke prijs (is wel wat duurder) philips 28pw9525 met meubel.

Verwijderd

Die JVC is op zich wel mooi ja, heb er 2 moeten installeren. maar het menu is niet echt uitgebreid vond ik. Voor zo'n duur toestel had ik wel wat meer verwacht.

Een echt mooi toestel vind ik de nieuwe matchline breedbeeld tv's van philips met platte beeldbuis. Er zit Dolby Digital op met draadloze achterspeakers. Het menu is beter en die nieuwe zilveren look is echt mooi!

• Tacoos
Die JVC's ken ik wel.
Heb ze eens in de winkel zien staan naast Sony's en vond toen het beeld mooier overkomen dan van die sony's.
van zo'n 1000 euro (en da's dan wel ex meubel, maarja)
Was effe zoeken naar prijzen.....

offtopic:
die site van JVC in nl is IE only ( :r ) ?, doet 't niet bij mozilla 1.0 of opera 6.04

Verwijderd

Ik heb zelf een Grundig Xentia, en ben er zeer tevreden mee. Mooi meubel erbij... misschien is dat iets voor je? ;)

Is er in zowel breedbeeld als "gewoon" formaat. Platte beeldbuis, 100Hz, etc.

• Tacoos
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 23:23:
Ik heb zelf een Grundig Xentia, en ben er zeer tevreden mee. Mooi meubel erbij... misschien is dat iets voor je? ;)

Is er in zowel breedbeeld als "gewoon" formaat. Platte beeldbuis, 100Hz, etc.
Ook mooi. Leuk systeem met wissellijsten...
Jammer dat ik van de meubels de plaatjes niet te zien kreeg.

Heeft iemand trouwens een link naar televisie reviews???

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
panasonic breedbeeld tv's zijn niet slecht en niet te duur! meer weet ik er ook niet vanaf :)

Verwijderd

Specs zegen veel maar niet alles.
Gewoon her en der rond kijken, naar dat wat op de markt is .
Als die tv nu nog werkt heb je dus nog wel eventjes de tijd.
Neem iemand mee, als je gaat rond kijken .

2 zien meer dan 1

Verwijderd

Als je een beetje wilt vergelijken op een redelijke, Nederlandse site : http://www.kieskeurig.nl
Pagina: 1