Toon posts:

Twee tape streamers werken niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb twee dat-tape streamers van 2Gb. :)

de 1e. = HP35470A
de 2e. = Seagate de nummers die er op staan zijn:
CTD8000H/R-S//4326NP/RP
CTD4004H/R-S//4324NP/RP
CTD2002H/R-S//4320NT/RT

Ze worden wel herkend in windows. (maak niet uit wat voor windows) Het probleem is dat er geen software bij die dingen zit. :( (kl*te) :(

Weten jullie welk software geschikt is voor die dingen. heb zelf al: NovaBackup, Novadisk en de programmas van HP. Maar die werken een beetje, ze willen de
dat-tape wel spoelen maar meer niet?? :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou niemand :( die weet welke software ik het beste kan gebruiken voor dat-tape streamers ????? :(

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 12:42

delorean7

Let's take the Aston toni

arcserve? backup exec? Window NT backup?

Verwijderd

Topicstarter
thanx :) zal de eerste twee proberen. NT backup werk helemaal niet. ;( ziet tape streamer wel maar verder doet hij er niks mee

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 12:42

delorean7

Let's take the Aston toni

had je de drivers geinstalleerd? Ik neem eigenlijk aan van wel, maar mocht dit niet zo zijn: NT backup gebruikt die om te kunnen lullen met de drives.

Verwijderd

Topicstarter
Yes had de driver geinstalleerd, :+ maar dat mocht helaas niet werken. :( NT kon wel mijn taps spoelen heen en weer. maar de tapes moeten geformatteerd worden. dat lukt op een 1 of andere manier niet. :?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

ARcServe, maar dat is een duur geintje (hint). Anders ff op www.download.com rondneuzen, voor software voor die dingen kun je misschien wel ff op www.driverguide.com rondneuzen

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:11:
Yes had de driver geinstalleerd, :+ maar dat mocht helaas niet werken. :( NT kon wel mijn taps spoelen heen en weer. maar de tapes moeten geformatteerd worden. dat lukt op een 1 of andere manier niet. :?
write protect?

Verwijderd

Topicstarter
De bandjes stonden niet write protect. Maar wat het wel is ??

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Gebruik je wel de goede tapes (dus geen DDS2 tapes in een DDS1 streamer) ?

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1