Mijn favoriete casemod zaakje is denk ik toch wel www.regenboog.net , wat zijn jullie favo's? Zal erg handig zijn voor ons allemaal om een beetje de goeie nederlandse/belgische online shops te sharen !!!
OC-Shop (www.oc-shop.nl)
Die zaak in Dordrecht (De Radiobeurs)
Een tentje in Delft (HEC ofzo)
De Gamma
En natuurlijk, me schuur, daar vindt ik ook altijd wel een hoop om in me kast te zetten
En vooral in de FAQ en de Search staat een hoop
De Gamma
En natuurlijk, me schuur, daar vindt ik ook altijd wel een hoop om in me kast te zetten
Meh!
http://gathering.tweakers...message/14900567#14900567
Scroll naar beneden voor "Links naar OC en CM's gerelateerde sites"
Scroll naar beneden voor "Links naar OC en CM's gerelateerde sites"
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
daar kom ik ook wel grag, bij hec, en ook bij -tembo. en goris :De_Koele_Man schreef op 27 augustus 2002 @ 19:31:
OC-Shop (www.oc-shop.nl)
De Gamma
kom ook uit de buurt, niet ND maar DG
de CONRAD? En natuurlijk niet te vergeten Praxis
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
http://www.tones.be
Ik heb er eens wat stuff besteld op een donderdagavond, vrijdag belden ze als ze maandag konden leveren, en maandagvoormiddag had ik het al...
Als ik 's morgens had besteld, denk ik dat ik men spullen de dag erna al had gekregen, echt een klasse zaak
Ik heb er eens wat stuff besteld op een donderdagavond, vrijdag belden ze als ze maandag konden leveren, en maandagvoormiddag had ik het al...
Als ik 's morgens had besteld, denk ik dat ik men spullen de dag erna al had gekregen, echt een klasse zaak
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Jep Conrad is goed heb ik straks fijn grij voor mijn BayBus bestelt. Daar hebben ze zo`n beetje alles wat ik nodig had en meer. Dus das best goed. Verder XXLcases is wel OKE
XXLcases.nl is mijn favo..... Gasten sturen binnen een paar minuten een reply op vragen en leveren netjes en snel...
Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()