ik heb vanmiddag mijn bios ff geflashed naar de nieuwe 1012 final versie.
maar toen ik hem weer aanzette ging ie zoals gewoonlijk naar de bios om de CPU goed te zetten. op 1466 (athlon XP1700+) dat gedaan druk ik op F10 (save en exit)
PC gaat uit en weer aan geen beeld alleen het lampje van de HDD blijft branden.
Ikke mhh wat raar, PC weer uit, monitor enzo goed aangedrukt.
weer aanzetten, wel weer beeld gaat weer naar de CPU instellen, nou denk laat hem eens op 1100 staan, dan start die wel normaal op.
ik wil hem natuurlijk wel op 1466 laten draaien.
toen heb ik hem handmatig ingesteld, en toen deed ie het wel
ik heb toen de bios weer ff terug geflasehd naar 1011, maar daar had ik toen pcies hetzelfde prob
heb hem nu weer op 1012, en CPU handmatige ingesteld op 1466.
hij doet het nu wel goed, maar ik vind het toch een beetje een vaag probleem iemand?
(volgens mij geeft deze bios wel weer ongeveer 5 graden meer aan, maar dat ter zijde)
maar toen ik hem weer aanzette ging ie zoals gewoonlijk naar de bios om de CPU goed te zetten. op 1466 (athlon XP1700+) dat gedaan druk ik op F10 (save en exit)
PC gaat uit en weer aan geen beeld alleen het lampje van de HDD blijft branden.
Ikke mhh wat raar, PC weer uit, monitor enzo goed aangedrukt.
weer aanzetten, wel weer beeld gaat weer naar de CPU instellen, nou denk laat hem eens op 1100 staan, dan start die wel normaal op.
ik wil hem natuurlijk wel op 1466 laten draaien.
toen heb ik hem handmatig ingesteld, en toen deed ie het wel
ik heb toen de bios weer ff terug geflasehd naar 1011, maar daar had ik toen pcies hetzelfde prob
heb hem nu weer op 1012, en CPU handmatige ingesteld op 1466.
hij doet het nu wel goed, maar ik vind het toch een beetje een vaag probleem iemand?
(volgens mij geeft deze bios wel weer ongeveer 5 graden meer aan, maar dat ter zijde)