Ik heb een pagina in een frameset gemaakt waarvan de namen er niet toe doen. Ik heb het dan zo in mekaar zitten dat je een top hebt en een main. In de top heb ik een header die op mijn eigen server wordt gedraaid en in de main een pagina die van een heel ander bedrijf is.
Nu heb ik van die header een link gemaakt naar mijn normale index, maar als ik dr op klik blijf ik dus binnen dat frame, lichterlijk irritant. Het is heel simpel hoe ik dit kan verhelpen, maar ik kom er gewoon ff niet op.
Hoe kan ik ook alweer dat frame deactiveren en zo mijn index weer in het zelfde venster gewoon normaal weergeven, zonder dat er ook nog maar iets van die frames zichtbaar of merkbaar is.
Dus gewoon de link in de top die wordt geopend over de hele pagina.
Nu heb ik van die header een link gemaakt naar mijn normale index, maar als ik dr op klik blijf ik dus binnen dat frame, lichterlijk irritant. Het is heel simpel hoe ik dit kan verhelpen, maar ik kom er gewoon ff niet op.
Hoe kan ik ook alweer dat frame deactiveren en zo mijn index weer in het zelfde venster gewoon normaal weergeven, zonder dat er ook nog maar iets van die frames zichtbaar of merkbaar is.
Dus gewoon de link in de top die wordt geopend over de hele pagina.