Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
zou idd op dezelfde groep kunnen zitten.. stroompiekie denk ik niet, gebeurd namelijk elke keer.... is niet storend verder, maar vroeg me gewoon af hoe 't komt.
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
niet storend?source schreef op 27 augustus 2002 @ 19:21:
zou idd op dezelfde groep kunnen zitten.. stroompiekie denk ik niet, gebeurd namelijk elke keer.... is niet storend verder, maar vroeg me gewoon af hoe 't komt.
als ik iets storend vind is het dat wel zeg, ben je aan t gamen, boxen hard, en dan krijg je een dreun voor je hasses nou dat mag die dan wel achterwegen laten
Verwijderd
Ik denk dat het een schakelpuls is op het lichtnet, geeft al aan dat je voeding in je versterker ook niet echt stabiel is
.
ik heb dat ook als ik men pc uitzet dat "klikt" het door de speakers, komt idd denk ik door een spannings piek net nadat het apparaat uitgaat, waardoor er heel even zwaar versterkt wordt (de ruis dus die heel hard klinkt).... zou je kunnen verhelpen door tussen je versterker en het stopcontact een spannings beveiliging te zetten... (volgens mij kan het verder geen kwaad voor de speakers)
Ik hoor 't soms... en alleen als mijn pc uit staat...niet storend?
als ik iets storend vind is het dat wel zeg, ben je aan t gamen, boxen hard, en dan krijg je een dreun voor je hasses nou dat mag die dan wel achterwegen laten
ik hoor het soms bij het aan en uitzetten van een lamp! maar een koelkast is die regelmatig aan en uitschiet is wel irritant ja!
Pagina: 1