* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
De keuze van een fotocamera is iets heel persoonlijks, zoiets moet een een goede feeling hebben. Hij moet lekker in de hand liggen. Maar de camera die ze nu heeft kan er ook nog mee door, misschien wil ze liever een leuke close-up/tele lens, een flitser of een ander accessoire.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Koop je een nieuwe camera, dan is het handig als je de accessoires van de oude kan blijven gebruiken (lensen, filters, flitsers, etc.). Dit betekent dat je waarschijnlijk weer een Minolta moet kopen. Eigenlijk lijkt het me het slimst om gewoon met je vriendin te overleggen, maar dan kan je haar natuurlijk niet verrassen. Je weet dan wel zeker dat de camera die je voor haar koopt geen miskoop is.
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
anyways....
De dynax4 en 505 verschillen niet veel van elkaar.
De 505 heeft een snellere sluitertijd (als je ooit 1/4000 nodig hebt)..
Verder is de dynax4 ietsje kleiner... Het is een mooie beginners camera.
de 505 is een "boven-instapper". (ik heb zelf een K1000 en een F65 btw).
Wise enough to play the fool
Is ook een fijn toestel, vind ik persoonlijk.
Toch is dat lastig, ivm prijs en bescheidenheid. Maar daar zijn wel creatieve uitwerkingen voorJohnny64 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:27:
Je vriendin meenemen naar een fotozaak en er haar eentje laten uitzoeken.
De keuze van een fotocamera is iets heel persoonlijks, zoiets moet een een goede feeling hebben. Hij moet lekker in de hand liggen. Maar de camera die ze nu heeft kan er ook nog mee door, misschien wil ze liever een leuke close-up/tele lens, een flitser of een ander accessoire.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Ik weet trouwens niet hoeveel extra's ze heeft voor haar Minolta, maar als ze die verkoopt, kan ze waarschijnlijk een aardige telelens (70-300mm) en speedlight van Nikon kopen.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.