BMW Coderen? Stuur een DM!
There is no magic.
tampert, kriminalpolizei
Moet ik ook nog eens gaan spelen...
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Nope, althans, zo heette het officieel niet. Net als Worms Armageddon dat niet was, allebei geen uitbreiding voor Worms 2, maar ook geen Worms 3.
Worms 3 zou altijd al 3D worden, volgens de rumors that is.
There is no magic.
Verwijderd
Heb er ff op gegoogled
Het was alleen frans toen ik het speelde (dat was dus die andere reden dat ik er nix aan vond). Maar nu ook engels geloof ik:
http://www.servergamers.com/wormshl/english/index.php3
graphics zijn natuurlijk HL.
Screens:
Als ik er zo aan denk krijg ik een beetje spiderman ideeSo has the core game changed moving into three dimensions? Not at all! It's always been our intention to make the game as true to the 2D games as possible while still taking advantage of the opportunities offered by an extra dimension. To this end, the gameplay remains unchanged: relying on the player to judge the trajectory and strength of their shots in order to inflict maximum damage on opponents.
Jammer dat er geen screenshots op die pagina staan, en hopelijk word het een beetje goed uitgewerkt (meer wapens iig, heb het nu allemaal wel zo'n beetje gezien)
[insert holy handgrenade.wav]
BMW Coderen? Stuur een DM!
Net zoals Warcraft 2>3. WC3 is 3D terwijl het toch dezelfde 'feeling' heeft als WC2
Ik ben in ieder geval wel benieuwd, Worms Armageddon heb ik best lang gespeeld, en't was een leuk spel
🌞🍃
I don't ride fast, i fly low
wormen met botten, kom nou op zegDutch3men schreef op 27 augustus 2002 @ 18:30:
Ja er komt een worms 3 voor op de PC zo ie zo.
De wormpjes krijgen 38 botten en 700 polygonen, of terwijl ze gaan 3D woei.
Er zitten geen puzzels meer in maar gewoon het leuke wormpjes neer trammen.
Meer info op www.worms3.com
dat gaat toch nergens over??
maar goed, het was altijd een leuk spel
vooral worms 1, maar dat kan ook zijn omdat ik geen zin had
om weer opnieuw te leren mikken bij worms 2
als het schaap en de banana bomb er maar in zitten ben ik allang tevreden
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Exactly my wordsCloontje schreef op 28 augustus 2002 @ 02:31:
Wormen met botten WHOEHAHAHAHAHAAHHAHA
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
halleluja... BOEM!!!
ik denk dat worms in 3d niet leuk gaat worden... of iig niet zo leuk als tot nu toe
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
lemmings in 3d is erg verrekte moeilijk helaas.alexandervisser schreef op 28 augustus 2002 @ 08:18:
In 3D is er waarcshijnlijk ook niets meer aan, en het wordt te moeilijk. Kijk maar naar bv lemming. Toen deze in 3D verscheen vond ik hem ook al niet meer leuk.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Deze plek is te koop.
Verwijderd
beiden werken hier perfect onder windows XPGG85 schreef op 28 augustus 2002 @ 21:25:
Helaas werken worms 2 en armageddon niet onder XP. T'ís dus al een heel poosje geleden dat ik ze gespeeld heb. Vooral die intro van Worms 2 was goed. Iemand een releasedate trouwens?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
The Losers are total Losers.
9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
my words exactlyVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:22:
ik vond worms II toch al nix. Veel te popperig getekend. Doe mij maar worms I.
The Losers are total Losers.
worms1 rules, maar ja dat is net als met films
doorgaans is deel 1 het best
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
het spel moet nog komen .. en zo te horen wordt het gewoon wel vanaf de zijkant bekeken, alleen dan wormpjes in 3d =)
bedenk je al die coole animaties die ze kunnen gaan doen nu (veel makkelijker dan vertiefd veel sprites tekenen)
en die botten.. dat zijn gewoon bones.. en daarmee animeer je een 3d model, dus alleen maar nog lifelikere worms terwijl ze verrot worden geschoten door een banana bomb =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ik snap niet waarom mensen alles zo nodig in 3D moeten hebben !?
Worms hoort gewoon 2D en GTA ook!
Maar ja, helaas
Geef het een kans, bij warcraft3 is het perfect gelukt dus waarom hierbij niet?!
en kijk, goed nieuws van hun site:
It's always been our intention to make the game as true to the 2D games as possible while still taking advantage of the opportunities offered by an extra dimension
[ Voor 0% gewijzigd door StratoFarmer op 29-08-2002 10:46 . Reden: update ]
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
Dan pas zullen we zien of t er mooi uit komt te zien. En alleen als ik t gespeeld heb ga zeuren of t slecht is....... Tot die tijd blijf ik lekker UTt
Verwijderd
die van hen is mooi....