Na aanleiding van dit topic: mxtream en hotmail
Er stond toen windows xp op, en inderdaad die updates werkte.
Later na een format heb ik er weer xp opgegooid, en het zelfde gedaan (updates) en weer perfect, maar opeens na een weekie of twee a drie, kon die jongen weer niet in zijn postvak komen.
dus hij belde mij en ik zie ik kom wel kijken, maar kom er weinig aan doen, want alle updates had ik al gedaan dus. toen zie hij van gooi anders win98se er weer op, die heeft het altijd goed gedaan bij mij.
ik zei: is goed ken het altijd proberen, dus blabla..... win98se alles ge-installd.
en...... inderdaad kan nu ook NIET in zijn postvak komen.
Dus ik denk nou, zal maar is wat updates doen, maar dat schoot niks op, helaas.
Weten jullie precies welke update het is??
ik heb er wel al een zooi bij hem opgezet maar niks.
Of weet iemand een andere oplossing?
Of ligt het aan mxtream?
Kan het door de lengte van de kabel komen? die is namelijk behoorlijk, rond de 100 meter.
aan zijn hotmail account ligt het niet, want ik kan thuis wel in zijn postvak komen,
en via outlook heb ik het ook al geprobeerdt.
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
alvast bedankt.
Er stond toen windows xp op, en inderdaad die updates werkte.
Later na een format heb ik er weer xp opgegooid, en het zelfde gedaan (updates) en weer perfect, maar opeens na een weekie of twee a drie, kon die jongen weer niet in zijn postvak komen.
dus hij belde mij en ik zie ik kom wel kijken, maar kom er weinig aan doen, want alle updates had ik al gedaan dus. toen zie hij van gooi anders win98se er weer op, die heeft het altijd goed gedaan bij mij.
ik zei: is goed ken het altijd proberen, dus blabla..... win98se alles ge-installd.
en...... inderdaad kan nu ook NIET in zijn postvak komen.
Dus ik denk nou, zal maar is wat updates doen, maar dat schoot niks op, helaas.
Weten jullie precies welke update het is??
ik heb er wel al een zooi bij hem opgezet maar niks.
Of weet iemand een andere oplossing?
Of ligt het aan mxtream?
Kan het door de lengte van de kabel komen? die is namelijk behoorlijk, rond de 100 meter.
aan zijn hotmail account ligt het niet, want ik kan thuis wel in zijn postvak komen,
en via outlook heb ik het ook al geprobeerdt.
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
alvast bedankt.