Wie is de distributeur van Asus?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Topicstarter
Op de een of andere manier is mijn bios verkeerd geflasht en nu moet die dus weer opnieuw geflasht worden. Nu is er al geprobeerd om mijn bios te flashen, maar dat mislukte omdat de bios-chip niet van een algemeen bekend merk zou zijn? (mosel vitalic). De zaak waar ik m'n moederbord heb gekocht SWW vraagt $50,- voor een nieuwe chip, terwijl in Duitsland een nieuwe bios-chip DM30 kost, maar die leveren niet buiten Duitsland, nu vroeg ik me af of er niet iets te regelen zou zijn met de Nederlandse distributeur wat betreft de prijzen van de bios-chips.

Het moederbord betreft een Asus A7V.

The need for speed drives me

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
er zijn in nederland verschillende distri's voor ASUS.

Zoek Mc DOS eens op (zit ergens in Limburg)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• monterey
  • Laatst online: 30-11-2025
je probleem is nog veel makkelijker op te lossen zoek iemand met hetzelfde mainboard
maak een startbare disk met je bios erop.
ga naar die andere persoon en neem je bios chip mee vervolgens start je die werkende computer op met je bios disk,hierna haal je de bios chip van het board en plaats je de chip die het niet meer doet.flash vervolgens je bios en na de update heb je weer een werkende chip werkt perfect en kost niets.

Verwijderd

mcdos zit ook in nijmegen

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ISL (in venlo geloof ik) en BAS Computers in Hoofddorp doen Asus. Er zijn er uiteraard wel meer, maar dit zijn de grootsten zo'n beetje.

• nova
  • Laatst online: 13-08 16:20
McDos is ook asus distri

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Pagina: 1