Toon posts:

1 van 2 pc's deelt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier alweer een tijd geleden een netwerkje gebouwd(2 pc's, eentje zorgt voor internet en is gewoon mijn pc - we noemen deze ff pc1-, andere is van mn zussie zodat ze kan netten etc -we noemen deze ff pc2-), doet het allemaal en kan ook van pc2 bstanden van pc1 afhalen, maar niet andersom. heb geen zin om alles weer te gana veranderen zonder enig idee te hebben wat te doen. er gaat namelijk binnenkort nog een pc op(doen we maar ff pc3) en met die wil ik bestanden uitwisselen. het staat natuurlijk allemaal op een hub en werkt dus voor de rest prima. heb nu eindelijk de tijd er iets aan te doen...dussem wie helpt?!...

pc1=win98SE
pc2=win2000 ( :X)
pc3=winXP

ip-intellingen bij pc2 zijn op automatisch. (misschien zelf invoeren?!)

ik heb kort pc3 ingeplugd gehad (lijn door het huis) en toen kon je ook internetten enzo, maar dus ook niets van pc3 naar pc1 'downloaden'. bij pc2 en pc3 vraagt hij als ik vanaf pc1 iets wil 'downloaden' (dus van een andere pc op het netwerk) een wachtwoord, terwijl ik nix heb ingesteld qua wachtwoord ofzo

en...oplossing?!

Verwijderd

Heb je op de win2k pc al een account gemaakt met login en pass van je win98 machine ?
gues account enablen

En als je nog es zo een wachtwoord moet invullen dan vul je login en pass van de admin ofzo in van de win2k pc heb je zeker toegang.
pc2=win2000 (:X )
Waarom ? is eerder win98 die server speelt van een Win2k pc :X

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2002 17:24 . Reden: typo ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:50:
ik heb kort pc3 ingeplugd gehad (lijn door het huis) en toen kon je ook internetten enzo, maar dus ook niets van pc3 naar pc1 'downloaden'. bij pc2 en pc3 vraagt hij als ik vanaf pc1 iets wil 'downloaden' (dus van een andere pc op het netwerk) een wachtwoord, terwijl ik nix heb ingesteld qua wachtwoord ofzo

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/6#6

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Heb je op de win2k pc al een account gemaakt met login en pass van je win98 machine ?
gues account enablen
ik gebruik op mijn eigen pc (pc1 dus..) geen wachtwoord ofzo voor aanmelden..is gewoon windows-aanmelding

Verwijderd

Topicstarter
ok
...het is me gelukt

slotje...