Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
en 2 of je goed bent? uhm ga eens tegen 2 nightmare botjes ofzo
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
oops
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zeg ik net... ik heb ALLE levels al uitgespeeld op Nightmarepierkwam schreef op 27 augustus 2002 @ 16:49:
nightmare is bijna alleen uit te spelen met de railgun, die gozer moet gewoon wel in 1 keer dood anders lukt hetniet...
en 2 of je goed bent? uhm ga eens tegen 2 nightmare botjes ofzo
Xearo dus ook op Nightmare en gewonnen met 10 / 3
P.s. ik speel dus heel veel TDM op internet en 1v1 Rail.. daarom kan ik die Xearo snel afmaken van afstand.. (snel 2x railen)

Btw... wrong forum?
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Verwijderd
Maar goed LuNaTiC of een ander modje die in een goede bui is.. wil je dit topic ff moven plz ?
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Kan ook wel kloppen, want ik ownde nightmares in die goede oude tijd dat ik nog q3 speelde, terwijl iemand die mij vet ownde daar niet van kon winnen op zijn putertje...
Dus volgens mij zegt het nie zo veel.

Was ik maar rijk en niet zo knap...
Hmmm zou misschien wel kunnen...Sjeik schreef op 27 augustus 2002 @ 17:11:
Wat ik wel eens heb gehoord is dat het per install/computer moeilijker is.
Kan ook wel kloppen, want ik ownde nightmares in die goede oude tijd dat ik nog q3 speelde, terwijl iemand die mij vet ownde daar niet van kon winnen op zijn putertje...
Dus volgens mij zegt het nie zo veel.
Maar goed.. ik heb heel veel levels in 1 keer gehaald.
Het moeilijkste vond ik hunter.. OMG die is echt TE snel met die lightning gun.. heb best vaak geprobeerd.
Toen ik dit topic opende had ik die dus ook net verslagen met trillende handen en een zeer snel kloppend hart...
Op een gegeven moment staat het 9 / 9 en je spawned... je pakt snel de lightning gun en opeen zie je die bot,.. gelukkig had ik voor me dood em al een keer geraakt met een rocketlauncher dus ik won de 1v1 strijd met de lightning gun en het was 10 / 9 voor mij...
Ik was best blij.. daarom dit topic ook
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
Oke, oke, het is wel zo dat iedereen denkt dat ie iederteen ownt met shoot em up games.. iedereen hoor je altijd opscheppen van ik frag je enzo.
Ja toch?
PS.. speel je ook TA?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Knutsel_smurf schreef op 27 augustus 2002 @ 17:27:
eey eitje man je moet gewoon flink campen dan win je het makkelijk

Mwah je ziet soms waar ze heen lopen ja.. maar 1v1 blijft niet echt simpel tegen bots hoor..Acid_Burn schreef op 27 augustus 2002 @ 17:30:
Nadeel van die bots is dat ze voorspelbaar zijn. Nightmare Xaero haalt het niet tegen een goede echte speler.
PS.. speel je ook TA?
Enne ik speel geen TA nee... alleen Quake 3 1.16,... daar is het het gezelleigste en ken ik er veel
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Ik kan wel Q3'en, maar ik speel het eigenlijk nooit, vanwege ongeldige key

ok, maar toch won ik met 10 / 3benchMarc schreef op 27 augustus 2002 @ 17:41:
Je bent echt genaaid als die Q3 bot op nightmare een railgun in z'n fikken heeft en je bent dood. Je respawned en je wordt gelijk neergemaaid. In dat spacy lvl that is. Bijna onmogelijkMet rockets enzo lukt het nog wel om hem plat te krijgen. Maar met railen
Toch lastig.
Ik kan wel Q3'en, maar ik speel het eigenlijk nooit, vanwege ongeldige keyOp lans doe ik het wel vaak.
En als key probeer is: wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Werkt meestal wel hehe
wel raar, bots kunnen me niets maken, maar als ik online speel, dan kickt de grootste n00b mijn ass. meer mensen hier last van
* Magic wacht op ut2k3
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb weer ff geprobeerd.
Xearo Nightmare niveau,.. hmm stond 9 /4 voor en won met 10 / 9 hehe je gaat meestal makkelijk denken als je bijna wint.. das klote
Misschien maar oefenen op normale snelheidMagic schreef op 27 augustus 2002 @ 17:50:
UT bots op godlike en 150% speed, ben ik nu 1337?
wel raar, bots kunnen me niets maken, maar als ik online speel, dan kickt de grootste n00b mijn ass. meer mensen hier last van
* Magic wacht op ut2k3
Sowieso, probeer dit dan eens: Alle sliders van de bot naar rechts, op die ene na (die juist laag moet zijn, campiness oid), dan godlike.. als je een spree wordt kun je jezelf kampioen noemen..
Ik denk het niet gozer...Galaxis schreef op 27 augustus 2002 @ 18:04:
Kom een keer naar FG rail only server op 1.11 , en ik schop je kont..
Wat is je nick?
Ik quake zelf ook amper, af en toe een beetje maar kijk voornamelijk demos en die bots zijn zo vreselijk DOM dat ze echt tactisch niet te pakken zijn omdat ze gewoon nergens vanaf springen ofzo, ik weet niet of iemand me begrijpt maar kijk es quakecon demos ofzo en vergelijk dat met een bot.
dunno
Gozer, probeer eerst zelf is wat bots op nightmare.. je MOET wel skills hebben om te winnen.RoVe schreef op 27 augustus 2002 @ 19:46:
dieptriest die figuren die denken dat ze goed zijn lollach ik het liefst gewoon uit HAHAHA, hf met je bots jongen.
Ik quake zelf ook amper, af en toe een beetje maar kijk voornamelijk demos en die bots zijn zo vreselijk DOM dat ze echt tactisch niet te pakken zijn omdat ze gewoon nergens vanaf springen ofzo, ik weet niet of iemand me begrijpt maar kijk es quakecon demos ofzo en vergelijk dat met een bot.
Verder speel ik meer dan een jaar DAGELIJKS op internet en heb meer dan 2,5 GB aan Quake filmpjes.
Dus ja.. ik weet waar ik over praat,..
Bots zijn idd vorspelbaar maar op Nightmare niveau hoef je ze maar te zien en je bent al dood.
Verwijderd
Op me 1ste comp kan ik het echt niet winnen en ik weet zkr dat geen 1 mens dat kan omdat hij je niet eens hoeft te zien of hij schiet al raak. Maar als ik het probeer op me 2e comp kan ik het ook makkelijk winne.
Dus helaas je bent geen ultra-l33t3 quaker
Hehe maar bij mij is het ook zo dat Xearo echt bijna alles raak railed.. het is gewoon niet normaal meer.. Alleen valt hij er wel is af en als je achter een muurtje staat schiet is soms wel is... dan moet hij reloaden,.. dan strafe ik snel naar rechts ofzo en rail ik em doodVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:54:
Dit is dus 1 van de bugjes van q3 bots. Is echt heel vaag maar op de ene comp is nightmare echt onmogelijk en de andere comp is et weer een eitje. Ik vraag me ook af hoe het komt maar het is echt zo.
Op me 1ste comp kan ik het echt niet winnen en ik weet zkr dat geen 1 mens dat kan omdat hij je niet eens hoeft te zien of hij schiet al raak. Maar als ik het probeer op me 2e comp kan ik het ook makkelijk winne.
Dus helaas je bent geen ultra-l33t3 quaker
Maar oke oke ... ik geloof je
Verwijderd
Thats called lamingDeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Hehe maar bij mij is het ook zo dat Xearo echt bijna alles raak railed.. het is gewoon niet normaal meer.. Alleen valt hij er wel is af en als je achter een muurtje staat schiet is soms wel is... dan moet hij reloaden,.. dan strafe ik snel naar rechts ofzo en rail ik em dood
Maar oke oke ... ik geloof je
Ik had zelf ook wel eens een bot gemaakt want de standaard nightmare bot kan nog beter. In een .ini file kan je dan bv Xearo editen. Elke bot heeft een favo weapon en schiet daar beter mee als andere wapens. (je kan per wapens instellen hoe goed de accuricie is)
Dus als je nightmare te makkelijk vind kan je altijd nog wel intstelle dat ze met elk wapen 100% raak schiete
Ik speel nooit meer de singleplayer en heb hem uitgespeeld op hardcore op men vorige pc,
speel nu alleen nog een paar maps altijd tegen 5/7 hardcore bots, maar toch word online meestal men ass gekicked of beter gezegd gerailed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En MoHAA danVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:04:
CS-ers en UT-ers zitten er in overvloed, maar Quakers... Anyway, als ze er zijn, zitten ze in SP
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
[...]
Verder speel ik meer dan een jaar DAGELIJKS op internet en heb meer dan 2,5 GB aan Quake filmpjes.
quote]
Gooh, volgens mij ben je een échte bikkel

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
kom maar s vragen voor tdm prac in #PZZ @ irc.quakenet.eu.org
osp1.1/pr1.31/4on4/cb maps dus
DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 20:01:
[...]
quote]
Ja sorry voor als ik een beetje egotripperig overkom.
Gooh, volgens mij ben je een échte bikkel.......
logisch dat iemand die alleen met railgun speelt van bots wint, gewoon kruisje erop en afknallen maar, dat kan iedereen leren met genoeg oefening
zal wel flink wat oefening gevergd hebben, dat Q3 op nightmare
maar online zal het alleen helpen op railgun only servers
want tegen bots spelen maakt je voorspelbaar, en dat nekt je tegen de echte toppers
oh, je speelt nog maar 1.5 jaar? dan valt het dus nog wel mee met die oefening
maar ik ga het niet proberen, ik vind niet veel aan quake3, geef mij maar unreal
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
yup, exactly what i was about to typeSchaapje_BlaaT schreef op 28 augustus 2002 @ 13:30:
bots zijn DOM, om daarvan te winnen moet je goed kunnen mikken, maar tactisch inzicht is nauwelijks van belang
logisch dat iemand die alleen met railgun speelt van bots wint, gewoon kruisje erop en afknallen maar, dat kan iedereen leren met genoeg oefening
zal wel flink wat oefening gevergd hebben, dat Q3 op nightmare
maar online zal het alleen helpen op railgun only servers
want tegen bots spelen maakt je voorspelbaar, en dat nekt je tegen de echte toppers
ohw nog bedankt BTW
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Dan kan ik me niet bewegen maar alle andere gasten/bots lopen gewoon door......
Verwijderd
Dat is volgens mij ook voor het eerst
The devil is in the details.
Heeft er ook iemand toevallig een linkje naar instagib?
Geen instagib+ dus, gewoon de normale.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
je moet vooral veel met de rocketlaucher werken , en de wat opere levels je railgun en proberen te respawnen.
jah iedereen zijn eigen tactics...Galaxis schreef op 29 september 2002 @ 16:57:
het is makkelijker dan het lijkt .
je moet vooral veel met de rocketlaucher werken , en de wat opere levels je railgun en proberen te respawnen.
maar goed.. ik kick je nog wel is een keer Extreme[PMS]
Hehhe
Maar dan nog blijft het een goede prestatie
Ik nie snap.... Hunter is absoluut niet super moeilijk op nightmare.... kweennie hoe jij speelt, maar hunter versloeg ik op 10/4. Je kunt gaan jagen op haar, maar beter is het als je haar laat jagen op jou, en dat jij je de hele tijd terug trekt. Ze gaat je vanzelf wel volgen..... Op die manier heb ik het gered met 10/4, en ik ben bepaald niet iemand die de sterren van de hemel speeld (sterker nog, ik ben helemaal niet super goed, ik kan quaken en that's it).DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 17:17:
[...]
Het moeilijkste vond ik hunter.. OMG die is echt TE snel met die lightning gun.. heb best vaak geprobeerd.
Toen ik dit topic opende had ik die dus ook net verslagen met trillende handen en een zeer snel kloppend hart...
Op een gegeven moment staat het 9 / 9 en je spawned... je pakt snel de lightning gun en opeen zie je die bot,.. gelukkig had ik voor me dood em al een keer geraakt met een rocketlauncher dus ik won de 1v1 strijd met de lightning gun en het was 10 / 9 voor mij...
Ik was best blij.. daarom dit topic ook
whatever..
Verwijderd

Klopt, paar weken terug nog eens gedaan, als je gewoon campt bij de lightning gun is er niks aanPskutte schreef op 22 April 2003 @ 13:44:
[...]
Ik nie snap.... Hunter is absoluut niet super moeilijk op nightmare.... kweennie hoe jij speelt, maar hunter versloeg ik op 10/4. Je kunt gaan jagen op haar, maar beter is het als je haar laat jagen op jou, en dat jij je de hele tijd terug trekt. Ze gaat je vanzelf wel volgen..... Op die manier heb ik het gered met 10/4, en ik ben bepaald niet iemand die de sterren van de hemel speeld (sterker nog, ik ben helemaal niet super goed, ik kan quaken en that's it).
Verwijderd
ik speel btw 25-5 1on1 instagib in ut2k3 tegen godlike bot ben ik nu goed ?:PP
1on1 bestaat niet alleen uit aimen..
het leven controleren/domineren dmv alle wapens weg te kapen, powerups te timen en te pakken, spawnrapen.. etc