Quake 3 Arena @ Nightmare uitspelen.. is het moeilijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Hmmjah... vraag ik me dus af.. aangezien ik net Xearo kickte op nightmare niveau met 10 / 3... damn toen ik het een maandje geleden probeerde kapte ik er meteen mee omdat ie alles raak schoot enzo :/

Nu ik het 1,5 jaar speel ging ik de afgelopen week ff prberen heel Quake 3 op Nightmare niveau uit te spelen en ik heb het net afgerond 5 min. geleden.

Ben ik nou goed? :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

nightmare is bijna alleen uit te spelen met de railgun, die gozer moet gewoon wel in 1 keer dood anders lukt hetniet...

en 2 of je goed bent? uhm ga eens tegen 2 nightmare botjes ofzo :D

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
edit:
oops

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
pierkwam schreef op 27 augustus 2002 @ 16:49:
nightmare is bijna alleen uit te spelen met de railgun, die gozer moet gewoon wel in 1 keer dood anders lukt hetniet...

en 2 of je goed bent? uhm ga eens tegen 2 nightmare botjes ofzo :D
Zeg ik net... ik heb ALLE levels al uitgespeeld op Nightmare :)

Xearo dus ook op Nightmare en gewonnen met 10 / 3

:)

P.s. ik speel dus heel veel TDM op internet en 1v1 Rail.. daarom kan ik die Xearo snel afmaken van afstand.. (snel 2x railen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Volgens mij zitten er echt amper Quakers op GoT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 17:00:
Counterstrike man!!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Unreal tournament.. :)

Btw... wrong forum? ;)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS-ers en UT-ers zitten er in overvloed, maar Quakers... Anyway, als ze er zijn, zitten ze in SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ermm ja.. leek me niet zo goed topic voor SP

Maar goed LuNaTiC of een ander modje die in een goede bui is.. wil je dit topic ff moven plz ? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 11:47

Niek

f.k.a. The_Surfer

Hmm, ik heb wel eens alles met hurt me plenty uitgespeeld, nightmare lukt me never (dan haal ik DM0 niet eens :P)

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
IS Zeker goed. Ik kan slechts enkele levels op nightmare uitspelen, de rest op hardcore.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Wat ik wel eens heb gehoord is dat het per install/computer moeilijker is.
Kan ook wel kloppen, want ik ownde nightmares in die goede oude tijd dat ik nog q3 speelde, terwijl iemand die mij vet ownde daar niet van kon winnen op zijn putertje...
Dus volgens mij zegt het nie zo veel. :X

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Sjeik schreef op 27 augustus 2002 @ 17:11:
Wat ik wel eens heb gehoord is dat het per install/computer moeilijker is.
Kan ook wel kloppen, want ik ownde nightmares in die goede oude tijd dat ik nog q3 speelde, terwijl iemand die mij vet ownde daar niet van kon winnen op zijn putertje...
Dus volgens mij zegt het nie zo veel. :X
Hmmm zou misschien wel kunnen...

Maar goed.. ik heb heel veel levels in 1 keer gehaald.

Het moeilijkste vond ik hunter.. OMG die is echt TE snel met die lightning gun.. heb best vaak geprobeerd.

Toen ik dit topic opende had ik die dus ook net verslagen met trillende handen en een zeer snel kloppend hart...

Op een gegeven moment staat het 9 / 9 en je spawned... je pakt snel de lightning gun en opeen zie je die bot,.. gelukkig had ik voor me dood em al een keer geraakt met een rocketlauncher dus ik won de 1v1 strijd met de lightning gun en het was 10 / 9 voor mij...

Ik was best blij.. daarom dit topic ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Laatst online: 29-05 14:39
Hmm ik doe het ook neit na ofzo :) Maar goed, soms is het denk ik moeilijker dan de andere keer... Dus zeg maar ppl die vet goed in quake zijn kunnen van nightmare verliezen en ownen jou :D Dus niet te zelfverzekerd huh :p

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is niet echt wereld prestatie hoor.. als je cup op een beetje lan wilt winnen mag je wel wat meer in huis hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Maar ik ben niet echt slecht... check me sig :P

Oke, oke, het is wel zo dat iedereen denkt dat ie iederteen ownt met shoot em up games.. iedereen hoor je altijd opscheppen van ik frag je enzo.

Ja toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 06:35

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

eey eitje man je moet gewoon flink campen dan win je het makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 08:09

Acid_Burn

uhuh

Nadeel van die bots is dat ze voorspelbaar zijn. Nightmare Xaero haalt het niet tegen een goede echte speler.

PS.. speel je ook TA?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Knutsel_smurf schreef op 27 augustus 2002 @ 17:27:
eey eitje man je moet gewoon flink campen dan win je het makkelijk
:O ooit een quake spel aangeraakt?
Acid_Burn schreef op 27 augustus 2002 @ 17:30:
Nadeel van die bots is dat ze voorspelbaar zijn. Nightmare Xaero haalt het niet tegen een goede echte speler.

PS.. speel je ook TA?
Mwah je ziet soms waar ze heen lopen ja.. maar 1v1 blijft niet echt simpel tegen bots hoor..

Enne ik speel geen TA nee... alleen Quake 3 1.16,... daar is het het gezelleigste en ken ik er veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 08:09

Acid_Burn

uhuh

1.16 OMFG...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Je bent echt genaaid als die Q3 bot op nightmare een railgun in z'n fikken heeft en je bent dood. Je respawned en je wordt gelijk neergemaaid. In dat spacy lvl that is. Bijna onmogelijk :) Met rockets enzo lukt het nog wel om hem plat te krijgen. Maar met railen :/ Toch lastig.

Ik kan wel Q3'en, maar ik speel het eigenlijk nooit, vanwege ongeldige key O-) Op lans doe ik het wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
benchMarc schreef op 27 augustus 2002 @ 17:41:
Je bent echt genaaid als die Q3 bot op nightmare een railgun in z'n fikken heeft en je bent dood. Je respawned en je wordt gelijk neergemaaid. In dat spacy lvl that is. Bijna onmogelijk :) Met rockets enzo lukt het nog wel om hem plat te krijgen. Maar met railen :/ Toch lastig.

Ik kan wel Q3'en, maar ik speel het eigenlijk nooit, vanwege ongeldige key O-) Op lans doe ik het wel vaak.
ok, maar toch won ik met 10 / 3 :)

En als key probeer is: wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Werkt meestal wel hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
UT bots op godlike en 150% speed, ben ik nu 1337?

wel raar, bots kunnen me niets maken, maar als ik online speel, dan kickt de grootste n00b mijn ass. meer mensen hier last van

* Magic wacht op ut2k3

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ok, misschien zegt het niks die bots... maar online ben ik zeker geen noobje hoor :p

Ik heb weer ff geprobeerd.

Xearo Nightmare niveau,.. hmm stond 9 /4 voor en won met 10 / 9 hehe je gaat meestal makkelijk denken als je bijna wint.. das klote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Laatst online: 10:29
Kom een keer naar FG rail only server op 1.11 , en ik schop je kont. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HK >> SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sponge

Serious Game Developer

Magic schreef op 27 augustus 2002 @ 17:50:
UT bots op godlike en 150% speed, ben ik nu 1337?

wel raar, bots kunnen me niets maken, maar als ik online speel, dan kickt de grootste n00b mijn ass. meer mensen hier last van

* Magic wacht op ut2k3
Misschien maar oefenen op normale snelheid :)

Sowieso, probeer dit dan eens: Alle sliders van de bot naar rechts, op die ene na (die juist laag moet zijn, campiness oid), dan godlike.. als je een spree wordt kun je jezelf kampioen noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Galaxis schreef op 27 augustus 2002 @ 18:04:
Kom een keer naar FG rail only server op 1.11 , en ik schop je kont. :) .
Ik denk het niet gozer... :)

Wat is je nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

was me bij 4 levels gelukt, q3dm17 het makkelijkste omdat ik het l33tst3 ben in dat level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
dieptriest die figuren die denken dat ze goed zijn lol :) lach ik het liefst gewoon uit HAHAHA, hf met je bots jongen.

Ik quake zelf ook amper, af en toe een beetje maar kijk voornamelijk demos en die bots zijn zo vreselijk DOM dat ze echt tactisch niet te pakken zijn omdat ze gewoon nergens vanaf springen ofzo, ik weet niet of iemand me begrijpt maar kijk es quakecon demos ofzo en vergelijk dat met een bot.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loolz ik speelde gister weer quake III instagib....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
RoVe schreef op 27 augustus 2002 @ 19:46:
dieptriest die figuren die denken dat ze goed zijn lol :) lach ik het liefst gewoon uit HAHAHA, hf met je bots jongen.

Ik quake zelf ook amper, af en toe een beetje maar kijk voornamelijk demos en die bots zijn zo vreselijk DOM dat ze echt tactisch niet te pakken zijn omdat ze gewoon nergens vanaf springen ofzo, ik weet niet of iemand me begrijpt maar kijk es quakecon demos ofzo en vergelijk dat met een bot.
Gozer, probeer eerst zelf is wat bots op nightmare.. je MOET wel skills hebben om te winnen.

Verder speel ik meer dan een jaar DAGELIJKS op internet en heb meer dan 2,5 GB aan Quake filmpjes.

Dus ja.. ik weet waar ik over praat,..

Bots zijn idd vorspelbaar maar op Nightmare niveau hoef je ze maar te zien en je bent al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus 1 van de bugjes van q3 bots. Is echt heel vaag maar op de ene comp is nightmare echt onmogelijk en de andere comp is et weer een eitje. Ik vraag me ook af hoe het komt maar het is echt zo.

Op me 1ste comp kan ik het echt niet winnen en ik weet zkr dat geen 1 mens dat kan omdat hij je niet eens hoeft te zien of hij schiet al raak. Maar als ik het probeer op me 2e comp kan ik het ook makkelijk winne.

Dus helaas je bent geen ultra-l33t3 quaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:54:
Dit is dus 1 van de bugjes van q3 bots. Is echt heel vaag maar op de ene comp is nightmare echt onmogelijk en de andere comp is et weer een eitje. Ik vraag me ook af hoe het komt maar het is echt zo.

Op me 1ste comp kan ik het echt niet winnen en ik weet zkr dat geen 1 mens dat kan omdat hij je niet eens hoeft te zien of hij schiet al raak. Maar als ik het probeer op me 2e comp kan ik het ook makkelijk winne.

Dus helaas je bent geen ultra-l33t3 quaker ;)
Hehe maar bij mij is het ook zo dat Xearo echt bijna alles raak railed.. het is gewoon niet normaal meer.. Alleen valt hij er wel is af en als je achter een muurtje staat schiet is soms wel is... dan moet hij reloaden,.. dan strafe ik snel naar rechts ofzo en rail ik em dood 8)

Maar oke oke ... ik geloof je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 22:00:
[...]

Hehe maar bij mij is het ook zo dat Xearo echt bijna alles raak railed.. het is gewoon niet normaal meer.. Alleen valt hij er wel is af en als je achter een muurtje staat schiet is soms wel is... dan moet hij reloaden,.. dan strafe ik snel naar rechts ofzo en rail ik em dood 8)

Maar oke oke ... ik geloof je
Thats called laming :P

Ik had zelf ook wel eens een bot gemaakt want de standaard nightmare bot kan nog beter. In een .ini file kan je dan bv Xearo editen. Elke bot heeft een favo weapon en schiet daar beter mee als andere wapens. (je kan per wapens instellen hoe goed de accuricie is)

Dus als je nightmare te makkelijk vind kan je altijd nog wel intstelle dat ze met elk wapen 100% raak schiete >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:11
Ik speel q3a best veel redelijk veel, maar mijn kamerade spele ut dus dat gaat meestel voor

Ik speel nooit meer de singleplayer en heb hem uitgespeeld op hardcore op men vorige pc,
speel nu alleen nog een paar maps altijd tegen 5/7 hardcore bots, maar toch word online meestal men ass gekicked of beter gezegd gerailed

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:19

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:04:
CS-ers en UT-ers zitten er in overvloed, maar Quakers... Anyway, als ze er zijn, zitten ze in SP
En MoHAA dan *D

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
[quote]DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 20:01:
[...]

Verder speel ik meer dan een jaar DAGELIJKS op internet en heb meer dan 2,5 GB aan Quake filmpjes.

quote]

Gooh, volgens mij ben je een échte bikkel :O .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 22:11

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb ook bijna heel quake 3 uitgespeeld op nightmare,maar op internet blijf ik nergens :? Dus van bots winnen zegt bijna niks omdat ze toch voorspelbaar worden!

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol bots... ez lmd :)
kom maar s vragen voor tdm prac in #PZZ @ irc.quakenet.eu.org :P

osp1.1/pr1.31/4on4/cb maps dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 17:00:
Maar dat is ook logisch want het spel zuigt gewoon :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
[quote]boekenbon schreef op 28 augustus 2002 @ 00:11:
DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 20:01:
[...]

quote]

:O

Ja sorry voor als ik een beetje egotripperig overkom.
Gooh, volgens mij ben je een échte bikkel :O .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
bots zijn DOM, om daarvan te winnen moet je goed kunnen mikken, maar tactisch inzicht is nauwelijks van belang
logisch dat iemand die alleen met railgun speelt van bots wint, gewoon kruisje erop en afknallen maar, dat kan iedereen leren met genoeg oefening
zal wel flink wat oefening gevergd hebben, dat Q3 op nightmare
maar online zal het alleen helpen op railgun only servers
want tegen bots spelen maakt je voorspelbaar, en dat nekt je tegen de echte toppers

oh, je speelt nog maar 1.5 jaar? dan valt het dus nog wel mee met die oefening
maar ik ga het niet proberen, ik vind niet veel aan quake3, geef mij maar unreal

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:32
Schaapje_BlaaT schreef op 28 augustus 2002 @ 13:30:
bots zijn DOM, om daarvan te winnen moet je goed kunnen mikken, maar tactisch inzicht is nauwelijks van belang
logisch dat iemand die alleen met railgun speelt van bots wint, gewoon kruisje erop en afknallen maar, dat kan iedereen leren met genoeg oefening
zal wel flink wat oefening gevergd hebben, dat Q3 op nightmare
maar online zal het alleen helpen op railgun only servers
want tegen bots spelen maakt je voorspelbaar, en dat nekt je tegen de echte toppers
yup, exactly what i was about to type :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeleerd is met een T

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
ohw nog bedankt BTW :P

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 20:22
Ik vind nightmare goed te doen, enkel de bot Major kan verschrikkelijk irritant zijn met de machinegun, vind ik ;)

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

Als ik Quake III speel dan staat er heel vaak Connection Innterupted.....
Dan kan ik me niet bewegen maar alle andere gasten/bots lopen gewoon door......

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

^^^ Dat zijn zgn. lagspikes. Wanneer, hoe veel, en hoe lang je er mee te maken krijgt/hebt hangt af van de kwaliteit van je verbinding en ook van je connectiesettings in Q3 (met name rate is belangrijk).

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik heb alleeen uuit qdm17 op nightmare gewonnen maar ik speel het niet echt zo vaak meer. Maar als je veel online speelt is Nightmare igg nix :D

• NeoK
  • Laatst online: 21-09 19:55
HellSpawn je hebt teveel vrije tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op Hardcore dus over een paar maanden lukt het wel, iig is Xearo niet zo moeilijk op Nightmare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:35
DeMoN jij bent gewoon te goed voor deze wereld B)
Dat is volgens mij ook voor het eerst :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 22:11

Minkie

Groazers Unite.

offtopic:
Heeft er ook iemand toevallig een linkje naar instagib?
Geen instagib+ dus, gewoon de normale.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Laatst online: 10:29
het is makkelijker dan het lijkt .

je moet vooral veel met de rocketlaucher werken , en de wat opere levels je railgun en proberen te respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Galaxis schreef op 29 september 2002 @ 16:57:
het is makkelijker dan het lijkt .

je moet vooral veel met de rocketlaucher werken , en de wat opere levels je railgun en proberen te respawnen.
jah iedereen zijn eigen tactics...

maar goed.. ik kick je nog wel is een keer Extreme[PMS] >:)

Hehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Tegen bots is heel anders als 'echte' tegenstanders. Maat van me heb Q3A ook uitgespeeld op Nightmare, al vrij snel. Gewoon omdat ie die bots doorheeft.
Maar dan nog blijft het een goede prestatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
DeMoN schreef op 27 augustus 2002 @ 17:17:
[...]

Het moeilijkste vond ik hunter.. OMG die is echt TE snel met die lightning gun.. heb best vaak geprobeerd.

Toen ik dit topic opende had ik die dus ook net verslagen met trillende handen en een zeer snel kloppend hart...

Op een gegeven moment staat het 9 / 9 en je spawned... je pakt snel de lightning gun en opeen zie je die bot,.. gelukkig had ik voor me dood em al een keer geraakt met een rocketlauncher dus ik won de 1v1 strijd met de lightning gun en het was 10 / 9 voor mij...

Ik was best blij.. daarom dit topic ook :P
Ik nie snap.... Hunter is absoluut niet super moeilijk op nightmare.... kweennie hoe jij speelt, maar hunter versloeg ik op 10/4. Je kunt gaan jagen op haar, maar beter is het als je haar laat jagen op jou, en dat jij je de hele tijd terug trekt. Ze gaat je vanzelf wel volgen..... Op die manier heb ik het gered met 10/4, en ik ben bepaald niet iemand die de sterren van de hemel speeld (sterker nog, ik ben helemaal niet super goed, ik kan quaken en that's it).

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Nuttige kick :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hou jullie erover denken maar ik ben UT speler en ik moet zeggen dat ik de bots van UT veel makkelijker vind dan die van Q3A :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

ik heb xaero wel gemold op nightmare... daarna werd ik krankzinnig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Pskutte schreef op 22 April 2003 @ 13:44:
[...]

Ik nie snap.... Hunter is absoluut niet super moeilijk op nightmare.... kweennie hoe jij speelt, maar hunter versloeg ik op 10/4. Je kunt gaan jagen op haar, maar beter is het als je haar laat jagen op jou, en dat jij je de hele tijd terug trekt. Ze gaat je vanzelf wel volgen..... Op die manier heb ik het gered met 10/4, en ik ben bepaald niet iemand die de sterren van de hemel speeld (sterker nog, ik ben helemaal niet super goed, ik kan quaken en that's it).
Klopt, paar weken terug nog eens gedaan, als je gewoon campt bij de lightning gun is er niks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bots zijn stom, springen niet zoals echte mensen en zijn zo makkelijk te voorspellen. het enige wat ze hebben op het hoogste niveau is een dikke aimbot :P

ik speel btw 25-5 1on1 instagib in ut2k3 tegen godlike bot ben ik nu goed ?:PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Dan ben je goed in aimen :)
1on1 bestaat niet alleen uit aimen..
het leven controleren/domineren dmv alle wapens weg te kapen, powerups te timen en te pakken, spawnrapen.. etc
Pagina: 1