forum->fp, fp-> forum: heen en weer reizen

Pagina: 1
Acties:

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25
in het kader van de integratie kan je nu als je op het forum bent via henk/tweaky/of hoe die ook mag heten naar de fp.
dit kan in hetzelfde venster. (das mooi)
maar ik zou graag vanaf de fp in hetzelfde venster trug willen kunnen naar het forum.

kortom: kan dit geregeld worden?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Niet door mij iig :+

Maar target=_blank weghalen moet niet zo'n probleem zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Wouter Tinus schreef op 27 augustus 2002 @ 17:41:
Niet door mij iig :+

Maar target=_blank weghalen moet niet zo'n probleem zijn.
Hmm... 'k Weet niet of iedereen hier op zit te wachten...
Misschien een idee om de bovenste link (dus in het menubalkje zelf) in hetzelfde venster te openen, en de link in het menutje in een nieuw venster? (of andersom natuurlijk).

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Tjah, ik vind dat hele nieuwe scherm altijd al irritant, ben het wel met D2K eens!

http://flickr.com/photos/itommy/

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Ik vind 't nieuwe scherm altijd wel prettig... Start t.net altijd als eerste, en als ik daar beetje uitgelezen ben kijk ik soms wat rond op 't forum. T.net houd ik graag open, terwijl ik 't forum gewoon afsluit als ik wat beters te doen heb. (Kan mezelf natuurlijk aanwennen om 'm actief in een nieuw venster te openen, maar dat is toch een muis- of toetsenbordactie meer).

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Om de volgende redenen:
tomato in "Links in nieuw venster aub"
http://forum.javahova.net/topic.php?id=823

zou ik ook graag willen dat browsers in het zelfde venster de links openen. Heb je ooit een blind iemand zien zoeken naar z'n oude venster als er een popup/nieuw venster verschijnt?

Maw: kleine moeite, en je doet er een hoop mensen een plezier mee

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Poohbear schreef op 27 augustus 2002 @ 18:47:
Hmm... 'k Weet niet of iedereen hier op zit te wachten...
Misschien een idee om de bovenste link (dus in het menubalkje zelf) in hetzelfde venster te openen, en de link in het menutje in een nieuw venster? (of andersom natuurlijk).

Lijkt mij ook wel de bedoeling ja :). Ik zei toch ook niet dat het overal weggehaald moest worden.
zou ik ook graag willen dat browsers in het zelfde venster de links openen. Heb je ooit een blind iemand zien zoeken naar z'n oude venster als er een popup/nieuw venster verschijnt?

Maw: kleine moeite, en je doet er een hoop mensen een plezier mee
Ergens snap ik je argumenten wel, maar het is natuurlijk ook zo dat je de bezoeker kwijt bent zodra je hem in hetzelfde venster naar een andere site stuurt. Voor GoT is dat niet belangrijk, hoort er immers gewoon bij, maar voor veel andere links op T.net is dat natuurlijk niet zo :).

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:10

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
*fluit* preferences instelling..

hoop dat die er ooit ook hiervoor komt :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Ik vind juist een nieuw venster wel handig, omdat ik vaak beide site's bekijk. Meningen verschillen daarover. ik denk dat Kees dus een punt heeft :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25
dan wil ik het ook voor het forum als pref
tis of alle2 gelijk of het moet in de prefs komen overal
als je dan voor integratie gaat moet het imho wel gelijk blijven
ik heb persoonlijk (zeker @work) een bloedhekel aan nieuwe vensters

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Wouter Tinus schreef op 27 augustus 2002 @ 19:56:
Ergens snap ik je argumenten wel, maar het is natuurlijk ook zo dat je de bezoeker kwijt bent zodra je hem in hetzelfde venster naar een andere site stuurt. Voor GoT is dat niet belangrijk, hoort er immers gewoon bij, maar voor veel andere links op T.net is dat natuurlijk niet zo :).
Als iemand naar een andere site wil, en dat geeft hij aan door middel van het klikken op de desbetreffende link, ben je hem toch al kwijt. Hij wil dan nl. naar de andere site en aangezien je maar 1 ding tegelijk kan lezen, is de wil om naar uw site te gaan ook weg.

Nu is FP->GOT en andersom een ander verhaal, omdat je eigenlijk (logisch gezien) in dezelfde site blijft. Dus het kan voorkomen dat men zowel interesse in het forum als de FP heeft. Echter dan kom je dus op het punt dat eigenlijk vanaf het forum alles van de FP benaderbaar moet zijn, zonder een totale andere site voor je neus te krijgen. Eigenlijk dus nog een veel verdergaanderende merge, maar daar waren jullie al mee bezig dacht ik, en dat kan ik alleen maar toejuichen :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[nohtml]
Glimi schreef op 28 augustus 2002 @ 10:51:
Als iemand naar een andere site wil, en dat geeft hij aan door middel van het klikken op de desbetreffende link, ben je hem toch al kwijt. Hij wil dan nl. naar de andere site en aangezien je maar 1 ding tegelijk kan lezen, is de wil om naar uw site te gaan ook weg.
Dat is niet helemaal waar. Hij leest dan een stukje op een andere site, misschien wat meer, maar zodra hij dat raampje afsluit is ie weer terug op Tweakers.net.

D2k: waarom zou het op GoT ook een pref moeten worden als het al is zoals je wil?
Ik zou de knop in het submenu naar een nieuw window sturen, en de hoofdknop rechtsboven in hetzelfde window laten openen.

Pagina: 1