Toon posts:

Xbox winnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik had het al gepost op het fok forum maar ja, weinig reacties dus ik dacht, misschien zitten hier wel wat photoshoppers. Zoals enkele wellicht wel weten kun je een Xbox winnen op de NL site van Electronic Arts. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie er van bakken, je moet dus "iets leuks maken met het EA logo er op".
Dit is mijn creatie:

http://members.chello.nl/~j.bruurs/eagirl.gif

Toch wel okay gelukt in Photoshop dacht ik zo. :) Iemand die ook al wat gemaakt heeft of nu wat koels neer kan zetten? :P

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:20:
Hoi,

ik had het al gepost op het fok forum maar ja, weinig reacties dus ik dacht, misschien zitten hier wel wat photoshoppers. Zoals enkele wellicht wel weten kun je een Xbox winnen op de NL site van Electronic Arts. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie er van bakken, je moet dus "iets leuks maken met het EA logo er op".
Dit is mijn creatie:

http://members.chello.nl/~j.bruurs/eagirl.gif

Toch wel okay gelukt in Photoshop dacht ik zo. :) Iemand die ook al wat gemaakt heeft of nu wat koels neer kan zetten? :P
:D Dat logo is leuk gelukt, maar toch zou ik het haar nog ff wat ..euuh... minder kartelig maken :X Verder leuk gedaan :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:09
Ik zou iemand die ouder is pakken, pak een lekker wijf heb je meteen een voorsprong op rest :P

Verwijderd

Topicstarter
Hehe tja, ik vond deze ook wel okay eigenlijk :P Maarja, niemand die ook wat heeft gemaakt? Ik wilde graag wat dingen van anderen zien.

Verwijderd

En dan snel insturen zeker >:)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:20:
op de NL site van Electronic Arts.
Ik wist niet eens dat die bestaat, wat is het URL ervan dan eigenlijk? Ik ken hem namelijk ook niet vinden }:O
En staat daar dan ook dat logo op e.d., op ea.com zie ik er namelijk niks over :o

🌞🍃

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DataBeest schreef op 27 augustus 2002 @ 17:25:
[...]

Ik wist niet eens dat die bestaat, wat is het URL ervan dan eigenlijk? Ik ken hem namelijk ook niet vinden }:O
En staat daar dan ook dat logo op e.d., op ea.com zie ik er namelijk niks over :o
Inkoppertje: http://www.electronicarts.nl/ :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• kamerplant
  • Niet online
/me schaam
Nou ja. Ik vind het maar een rare wedstrijd 'doe wat met het EA logo'. Zetten ze dat logo er niet eens bij, behalve dan een lage resolutieplaatje op de site zelf :(

🌞🍃

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

volgens het miuj is het eerder de bedoeling dat je iets tastbaars maakt, aangezien ze het telkens over foto's hebben

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:28

Wom

Als ik het zo lees zijn geshopte foto's niet goed, het moet een "echte" foto zijn.

Verwijderd

Hij is wel mooi die soep, net echt :)

• kamerplant
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:33:
Als ik het zo lees zijn geshopte foto's niet goed, het moet een "echte" foto zijn.
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 19:40:
Hij is wel mooi die soep, net echt :)
:D
Je moet wel heel orgineel zijn om er dan nog wat leuks van te maken.. Een foto van m'n papie in de auto met de doos van Need For Speed is't enige wat ik kan bedenken, maar ik kan me niet voorstellen dat dat nou een prijs waard is.. (flame: Alhoewel, tis toch maar een xbox >:))

🌞🍃

Verwijderd

Animatie:

Je neemt een echte Ferrari. Zet daar een "normale PC gebruiker" in met in de ene hand een boekje van EA wat hij aandachtig aan het bestuderen is. Dan legt hij het boekje naast zich op de bank. Camera zoemt in op boekje (door het raampje) en zooooooooef wagen scheurt weg.

Camera draait naar de wegrijdende auto die op het moment dat de camera de auto te pakken heeft net als stipje van de horizon verdwijnt :)

> topic verdwijnt binnenkort naar de hk :+

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 20:23:
Animatie:

Je neemt een echte Ferrari. Zet daar een "normale PC gebruiker" in met in de ene hand een boekje van EA wat hij aandachtig aan het bestuderen is. Dan legt hij het boekje naast zich op de bank. Camera zoemt in op boekje (door het raampje) en zooooooooef wagen scheurt weg.

Camera draait naar de wegrijdende auto die op het moment dat de camera de auto te pakken heeft net als stipje van de horizon verdwijnt :)

> topic verdwijnt binnenkort naar de hk :+
Ze hebben het telkens over een foto op die site. Ik neem aan dat ze dan niet 1000 fototjes achter elkaar bedoelen :+
Trouwens; ze moeten het natuurlijk dan ook zelf hosten, als je dan met een grote film aankomt kost ze dat wel meer dan een paar honderd piek euro voor zo'n Xdoos >:)

Wel crea bedacht trouwens, alhoewel gewoon een XboX kopen denk ik goedkoper is dan een Ferrari huren. :D

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 27-08-2002 20:29 . Reden: ferrarie schrijf je niet met ie.. :+ ]

🌞🍃

Verwijderd

Oh maar Ferrari is niet zo duur :+ Kwestie van meenemen als ze even niet kijken :D
(additieve leukigheid: politie die achter je aanscheurt en elkaar voor de wielen rijden; En dan "Hadden ze maar moeten leren autorijden met EA Sports" :D als outro) :D

Maar een enkel plaatje kun je best wel eens wat fatsoenlijks mee; zie de c-idee >:)

• kamerplant
  • Niet online
*klik*

Zo, ff een Ferrari gehuurd en het filmpje gemaakt :Y)
Nu win ik vast een XboX :)

🌞🍃

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 18:32
DataBeest schreef op 27 augustus 2002 @ 21:05:
*klik*

ROFL :D

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*klik*

HAHAHHA :D OMG!

39

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 23:49
*klik*

VET :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 14:26

Blamm

Niet meer Smart

Ik zou een gamecube nemen en daar het logo opschilderen }) Lang leve de concurrentie >:)

Verwijderd

Topicstarter
lol, koel flashfilmpje zeg. hehe, iemand die nog wat serieus in elkaar gezet heeft?

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 19:23

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, 3 days remaining.. Doe niet mee denk ik. Trouwens, die gesoepte foto, geen idee of dat nu wel of niet kan, het is iig niet een "tastbaar" voorwerp. Maar ze gaan er ook niet verder op in..

• kamerplant
  • Niet online
En de winnaars zijn bekent.. :{

Die gasten hebben echt geen smaak zeg, dat plaatje van de topicstarter is veel mooier dan dit allemaal..

Afbeeldingslocatie: http://www.eagames.nl/graphics/6084.jpg
Supernep, dat kan ik zelfs nog maken. :|

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 06-09-2002 17:12 . Reden: typo :X ]

🌞🍃

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Dankje sletje :> op papier zagen ze er beter uit hoor... :)

Wij danken u...

Er zijn heel veel verschillende tussen ook hoor :)

Ik ben iig met nieuwe xbox die ik binnenkort wel zou krijgen :>
Pagina: 1