p3b-f en 1ghz proc( welke jumper settings)?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 23:01
oke hier ben ik weer met nog een vraagje, ik heb nu een converter( en cooler) voor mijn slot 1 gehaald om er een socket 370 ( p3 1ghz processor)in te doen. ik heb bios versie 1006 van het asus p3b-f moederbord( hoop dat deze bios goed is ) maar nu . moet ik die jumper settings niet verandere op mijn moederbord. in dat boekje staat het allemaal wel zo leuk maar snap er geen drol van haha. wie o wie kan mij effe zegge hoe dat moet enzo. en als de bios 1006 versie voldoende is ?? heb niet super veel verstand van computers duz help kan ik wel gebruiken.

btw voor die meneer die zei dat dit moederbord maar tot 800 mhz aan kon . heb asus gemailt en hun zeggen tot 1000 mhz ;) en maybe wel meer.

maar wie o wie help mij ff zoals gewoonlijk haha

groeten pascal.

p.s in die forms vind ik ook niets duz graag een gewoon en normaal antwoord. en sluit deze topic nu niet steeds!!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Passie-m schreef op 27 augustus 2002 @ 16:11:
in dat boekje staat het allemaal wel zo leuk maar snap er geen drol van haha. wie o wie kan mij effe zegge hoe dat moet enzo.
HELP asus p3b-f en 1 ghz 370 fps 100 processor
hoe herken ik het verschil P3 processor?

Nogmaals: je zit hier verkeerd met dit soort vragen.
Check www.beginnersweb.nl en http://forum.computeridee.nl/ :)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
uit de handleiding:
'in JumperFree(TM) mode all dip switches (DSW) must be set to OFF'
en dan maar in de bios prutsen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 20:08
Kijk eens even op deze site

http://www.asuscom.de/sup...aq086_CPU_Upgrade_III.htm

tevens zul je de nieuwste bios moeten hebben (ook te vinden bij Asus). Zorg er voor dat de jumpers van de FSB op 100 staan. De jumpers van de CPU multiplier hoeven niet veranderd te worden die worden toch niet gebruik.

Controleer of je CPU een coppermine is. Zo ja zet op de convertor het voltage op ongeveer 1,75. Installeer het de convertor met CPU in je PC reset je BIOS en gaan met die banaan

edit:
Wij (of zij) Tweakers groeten niet onderaan onze post. Als je wilt dat je topic niet gesloten wordt probeer dan de moderators er in je post ervan te overtuigen dat je voldoende verstand hebt om vragen te stellen in dit forum. Er zijn al veel topics geweest over het installeren van een nieuwe CPU op een slot 1 moederbord zoals de Asus P2b-f

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Doe anders wat speurwerk op het net zoals de Search van GoT. Je vorige topics zijn niet voor niets dicht gegaan, dat moet toch wel een signaal afgeven niet? :/ (en ja, zoals ik in je eerste topic al zei: BIOS 1006 is goed genoeg!!! )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.