oke hier ben ik weer met nog een vraagje, ik heb nu een converter( en cooler) voor mijn slot 1 gehaald om er een socket 370 ( p3 1ghz processor)in te doen. ik heb bios versie 1006 van het asus p3b-f moederbord( hoop dat deze bios goed is ) maar nu . moet ik die jumper settings niet verandere op mijn moederbord. in dat boekje staat het allemaal wel zo leuk maar snap er geen drol van haha. wie o wie kan mij effe zegge hoe dat moet enzo. en als de bios 1006 versie voldoende is ?? heb niet super veel verstand van computers duz help kan ik wel gebruiken.
btw voor die meneer die zei dat dit moederbord maar tot 800 mhz aan kon . heb asus gemailt en hun zeggen tot 1000 mhz
en maybe wel meer.
maar wie o wie help mij ff zoals gewoonlijk haha
groeten pascal.
p.s in die forms vind ik ook niets duz graag een gewoon en normaal antwoord. en sluit deze topic nu niet steeds!!!
btw voor die meneer die zei dat dit moederbord maar tot 800 mhz aan kon . heb asus gemailt en hun zeggen tot 1000 mhz
maar wie o wie help mij ff zoals gewoonlijk haha
groeten pascal.
p.s in die forms vind ik ook niets duz graag een gewoon en normaal antwoord. en sluit deze topic nu niet steeds!!!