Comercial van CMG

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• justdaboo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 18:44
Kan iemand mij vertellen waar ik de reclame van CMG kan downen??? Je weet wel die vlieg met die lucifer in de vleesetende plant :-)

===========================
Life is just downstream :-)
===========================

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

Flotter

Pelipper!

Ben ik ook benieuwd naar, met die leuke muziek, Flight of the Bumblebees was't geloof ik.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

op de homepage van CMG is de file te downloaden, alleen tering-kwaliteit :(

Verwijderd

hier dus:

mediaspeler:
http://www.cmg.nl/fly/small.avi

Quicktime:
http://www.cmg.nl/fly/small.mov

edit:

ff Quicktime url toegevoegd.
+typo

• Richard
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kijk hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/48713

Hier staat een tweaker die te maken heeft met het maken van de commercial, maar voor zover hij wist was er géén geencode versie voor internet, blijkbaar dus wel... Ik ga effe naar de kwaliteit kijken!

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik heb ff een meel gestuurd naar CMG, of ze geen met betere kwaliteit hebben. Als ik reactie heb laat ik het wel ff weten.

edit:

Woord vergeten.

• Richard
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Lijkt me tof als je reactie ook een actie van hun kant opleverd (oftewel eentje van een MB of 50-100 ofzow)

20*350ZO45°

Verwijderd

idd.

Verwijderd

ik heb reactie op mijn meel:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beste *****,

Er is op dit moment helaas geen andere versie te downloaden dan degene die
nu op internet staat. Ik heb echter wel iets anders voor je. en nog een
primeur ook. Binnen twee weken is het wel mogelijk om een MP3 bestand te
downloaden van de originele muziek van de commercial. Daarnaast kun je ook
een special gemaakte screensaver binnenhalen.
Als "troost" heb ik deze twee bestanden toegevoegd.

Vriendelijke groet en bedankt voor je reactie...[/quote]Als iemand de files moet hebben, geef dan ff een seintje per meel of ICQ.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik ben de tweaker die die versie pas geencode heeft, en heb al iemand aan mijn icq gehad voor betere versie, maar ik heb hem uitgelegd dat ze dit niet snel zullen doen, aangezien je je commercial, die TIEFUS veel geld gekost heeft zomaar beschikbaar stelt in een hele hoge kwaliteit, maar als je hem beter wilt hebben stel ik voor dat je hem van de tv opneemt, en dan in hoge kwaliteit encode, ik kan het helaas niet doen, want dat kan me mijn baan kosten, anders had ik het nu wel voor jullie gedaan.

Op het moment dat het mag, kan ik hem zo encoden van D1.. of digibeta.. :)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1