Liveflash of Aflash voor Asus A7V333???

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Wat kan ik nu het beste gebruiken? Ik wil de nieuwe bios in mijn mobo flashen. En er zijn twee tools. De aflash voor onder dos en de live flash voor je OS.

Wat is nu het veiligst? Ik heb al een paar keer (5x) een flash uitgevoerd met de aflash onder dos en dat is ALTIJD goedgegaan. Is de Live Update veiliger? (beterer check op uitgevoerde werkzaamheden)

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Verwijderd

Gebruik de dos tool van asus.Bij het opstarten ALT/F2 tikken en flashen ma.Suc6 ermee

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:13
hij bedoelt dat je even op de website moet kijken en die tool van hun downloaden. Weet je zeker dat je de goeie hebt. (Aflash dus)
www.asuscom.de

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
flash nooit in windows, alleen in plain dos, niet eens opstartfloppy maar minimaal dos. Bij mij ging het 10x goed in windows, de 11de keer niet, mobo kapot...

op de a7v333 zit een eigen tool (hardware) druk op alt-F2, waar je anders op delete zou drukken als je bios in wil, dan krijg je flashtool, maar die backupt niet (hij flasht vanaf a:)
gaat prima

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Doe gewoon aflash als je daar al goede ervaringen mee hebt, het effect van beide is hetzelde (een BIOS update :+ )

On a sidenote: ik ben persoonlijk geen voorstander van onder Windows flashen maar dat ben ik.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.