Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
20*350ZO45°
Deze vraag komt me wel errug bekent voor, gebruik search eens effe (Trouwens, volgens mij was jij diezelfde met die vraag!)[/quote]Nope dat was ik niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
met 4 IDE controllers kom je ook een eind
Russian Blue Neji
Kate Bush
Of misschien omdat ze niet willen dat hun dvd-speler onnodig slijt
Greetz,
Overspeed
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Eén drive voor spellen te spelen en ééntje om tegelijk muziek te draaien. Waarom niet? Het kost je hoogstens wat resources...
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Lees de laatste test in de Duitse C't (de meest recente) en zie, dat DVD's over het algemeen beter zijn dan CDroms, behalve bij audio cd's...[/quote]Kut, kocht ik juist een dvd drive omdat die beter muziek schenen te rippen
* Postman kent het want heeft ook een dvd en cd-rom speler in 1 pc.
Verwijderd
Antwoord: gemakszucht, divx afspelen, mp3 afspelen, etc.etc
Tja, natuurlijk is dit handig.
Eén drive voor spellen te spelen en ééntje om tegelijk muziek te draaien. Waarom niet? Het kost je hoogstens wat resources...[/quote]Het afspelen van een audio CD (niet via data channel (IDE/SCSI)) kost helemaal geen resources.
4x2x6x fikker IDE
40x Asus IDE
6x Plextor SCSI
4x ?¿?¿?¿ SCSI
die 6x & 4x zijn GEWELDIG om mp3 ceedees in te laten liggen, of om Divx/MPG movies af te spelen (vooral dat up & down spinnen van de 40x is nogal irri bij film kijken)
Verwijderd
Heb sinds kort een SCSI DVD speler (Toshiba 10x/40x), maar mijn Plextor Ultraplex 40x blijft er lekker inzitten! De Toshiba haalt bij Audiocatalyst nog geen 10x, de Plextor haalt 18x, dus hij mag blijven :)[/quote]Audiocatalyst, is dat een benchmark programma? Waar kan ik die downloaden?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Een CD-rom benchmark programma is CDspeed.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Nee, AudioCatalyst is een cd-ripper die gelijk de wav-files kan omzetten naar mp3 files.
Een CD-rom benchmark programma is CDspeed.[/quote]Ik heb begrepen dat andersom ook kan, en dat de je ze dan kan afspelen in je gewone Cd-speler:D, is dit waar?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
die brand ook mp3's "on the fly"
als je een cd brander en dvd heb dan is een extra cdrom echt overbodig..
Verwijderd
voor spelletjes gebruik ik gewoon de dvd, is snel , en je bent de heletijd aan het schieten dat je dan die dvd niet meer hoort
waarom doe je dat niet gewoon met nero ?
die brand ook mp3's "on the fly"
als je een cd brander en dvd heb dan is een extra cdrom echt overbodig..[/quote]TJA, Cd'rom lopen tegenwoordig al op 52 speed, dat is een stuk sneller dan een 40 speed DVD(waarin je die cd-rom's dus op die 40 speed kan draaien).
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Tenminste niet die herrie van een opstijgend vliegtuig hahaha naja eerder stofzuiger.
daar zijn programmatjes voor zodat je de snelheid omlaag kan jassen zodat je de dvd of cdspeler niet meer hoort. Ik gebruik drivespeed 2000.
Tenminste niet die herrie van een opstijgend vliegtuig hahaha naja eerder stofzuiger.[/quote]Zouden ze dat niet eens in CD drives in kunnen bouwen?
Als je bijvoorbeeld gedurende lange tijd weinig data leest, dat hij dan gewoon langzamer gaat draaien?
Verwijderd
Verwijderd
TJA, Cd'rom lopen tegenwoordig al op 52 speed, dat is een stuk sneller dan een 40 speed DVD(waarin je die cd-rom's dus op die 40 speed kan draaien).[/quote]Nee hoor, 52 of 40 speed maakt bijna niets uit. 2x of 4x & 4x of 6x, dat waren de grote verschillen. Maar boven de 6x wordt het verschil tussen twee nieuwere types steeds kleiner. (Wet van de afnemende meeropbrengst)
Van 40x naar 52x is in reële snelheid nog niet eens de helft van de stap 2x -> 6x