Net Mandrake 9.0 beta 4 geinstalleerd (na ja, poging...). IDE kabels van mijn RAID0 drives er maar uitgettrokken, want Mandrake installeren naast een RAID config, dat kan kennelijk niet.
Eindelijk install gedaan, wil 'ie' (aan het eind van de install) geen foutloos (grafisch) beeld instellen. Wat ik ook instel, Mandrake doet moeilijk en zeurt over allerlei dingen (o.a. dat ik een keyboard moet installeren
) , ziet geen devices, geeft no screen errors en meer van die 'duidelijke' meldingen
Ik heb gewoon een Asus A7V333 met een XFX 4200 Geforce4 waaraan een Dell 1025 HE hangt, toch amper exotisch te noemen, dacht ik
Hoe nu verder? Mandrake start op, maar ik kom uiteindelijk in een DOS-achtige (sorry newbie!) omgeving en snap er daarna weinig meer van.
Probeerde nog Xconfigurator in te typen, maar dat snapte het kreng ook .
Iemand en aardig idee om toch het genog van Mandrake te kunnen gaan beleven?
Eindelijk install gedaan, wil 'ie' (aan het eind van de install) geen foutloos (grafisch) beeld instellen. Wat ik ook instel, Mandrake doet moeilijk en zeurt over allerlei dingen (o.a. dat ik een keyboard moet installeren
Ik heb gewoon een Asus A7V333 met een XFX 4200 Geforce4 waaraan een Dell 1025 HE hangt, toch amper exotisch te noemen, dacht ik
Hoe nu verder? Mandrake start op, maar ik kom uiteindelijk in een DOS-achtige (sorry newbie!) omgeving en snap er daarna weinig meer van.
Probeerde nog Xconfigurator in te typen, maar dat snapte het kreng ook .
Iemand en aardig idee om toch het genog van Mandrake te kunnen gaan beleven?