Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 dingen die ik nog mis

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10 16:14

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Het zal vast al wel gemeld/gevraagd zijn en/of op de planning staan, maar toch nog ff:

1) Ik vind het jammer dat als ik een message edit om alleen 1 typo of 1 enter te veranderen, er meteen edited by onder komt te staan. Jullie zullen vast wel weten dat php zo'n functie heeft om het verschil tussen 2 stukken tekst te berekenen :)

Ook omdat het edited by en de [code] tags nogal slordig omgaan met de witregels ertussen/erna (edited by staat altijd strak tegen je tekst aan, erg onoverzichtelijk... Code stukken worden altijd voorzien van extreem veel witregels als je er een entertje teveel neer zet)

2) Zou het evt mogelijk zijn om de zoekfunctie zo uit te breiden dat als ik op het woord '[vul hier woord in]' zoek, dat er aangegeven staat op welke pagina van de topic het woord gevonden is.
Ik zoek soms iets in een heeeel lang topic, en dan moet ik zelf nog 25 kantjes doorzoeken... en uiteraard staat het gezochtte woord op de laatste pagina die ik open :(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

1) is al gemeld
2) nee, helaas niet

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.